שאלה למביני עניין, רגע לפני שאני קונה

  • פותח הנושא פותח הנושא לירן
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

לירן

חבר מתחיל
הודעות
3
מעורבות
0
נקודות
0
שלום
אני מעוניין לקנות בארה"ב טלוויזיה לארץ, ועפ"י ההנחיות שראיתי באתר חיפשתי מספר דגמים
רציתי לדעת אם דגם זה יעבוד בארץ כמו שצריך

SHARP LC46DG4U

- זה דגם של 50/60 MHZ , אז הבנתי שזה בסדר לארץ

- יש לטלוויזיה איזה 7 כניסות INPUT , ו-3 כניסות מתוך השבע ניתן לשנות בהגדרות ל-PAL , אבל הוא מציג שתי אפשרויות ל-PAL
1. PAL -M ,
2. PAL-N
האם זה בסדר לארץ???

- 3 הכניסות שניתן לשנות ל-PAL אלו רק כנסיות וידאו (RCA, ו- S-VIDEO )
האם הממירים של YES ו-HOT מתחברים לכניסות אלו???

- כניסת קומפוננט רק ב- NTSC

תודה רבה
 

אכן הממירים מתחברים לכניסות קומפוזיט וגם S-VIDEO (לדגמי טלוויזיה אירופאים יש גם סקארט RGB).
על פניו, נראה שהמסך מתאים לארץ (בדוק גם את ענין החשמל 220V)
 
מה ההבדל בין שיטות ה-PAL השונות

1.לפי מה שקראתי באינטרנט בארץ זהו PAL B/G והטלוויזה מאפשרת PAL M/N
מהו ההבדל? והאם המסך בכל זאת יעבוד בארץ גם אם לא מצויין כי הוא PAL B/G

2. החשמל הוא 110. האם ניתן לרכוש ממיר בארץ ואם כן כמה ממיר שמתאים להספק של טלוויזיה כזו צריך לעלות?

תודה רבה
 
צודק, לא שמתי לב שציינת PAL N / M
PAL M מיועד לברזיל, לא תואם ל- PAL בישראל.
PAL N מיועד לפארגוואי וגם אורוגוואי (תקן נדיר יחסית), יאפשר להציג חלק מהתכנים בצורה תקינה, אחרים יראו בשחור לבן.
לכן, לא ניתן לומר שהמסך מתאים ל -PAL בישראל.
בנוגע לשנאי מ- 110V ל- 220V, צריך לבדוק מה הספק המסך ולרכוש שנאי עם כ- 25% יותר הספק.
 

תודה רבה על העזרה

שוב תודה
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור