שאלה למבינים!!!

  • פותח הנושא פותח הנושא eransa
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

eransa

חבר מתחיל
הודעות
1
מעורבות
0
נקודות
0
איזה מהשניים עדיפה ולמה?

"32 LCD 32LG80R
http://www.hye.co.il/catalog/product_details.aspx?catid=2&subcatid=131&prodid=416&keySearch=

32" LCD 32LG60UR
http://www.hye.co.il/catalog/product_details.aspx?catid=2&subcatid=133&prodid=346&keySearch=

ראיתי אצל חבר את החיבור USB וזה עובד פנטסטי, בעקרון אני מתכוון לצפות ביס בממיר רגיל ולראות סרטים ב USB.

תודה לעונים :)
 

אני ממליץ על השנייה קוראים לה LG SCARLET והיא ממש נחמדה רציתי לקנות אותה אבל בסוף קניתי של SONY
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור