שאלה למבינים בטכנולוגיית הקישוריות....

  • פותח הנושא פותח הנושא efishn
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

efishn

חבר אתר
הודעות
10
מעורבות
0
נקודות
1
הי
השאלה נוגעת לקישור אפליקציית הטיידל לאינטגרייד. באפליקציה של טיידל יש לי שתי אפשרויות חיבור. אחת, קישור האפליקציה לאינטגרייד באופן ישיר. השנייה, חיבור ביניהם דרך אפל פליי.
מה ההבדל באיכות המוסיקה ואספקטים אחרים, בין שתי האופציות ?
תודה
 

הי
אם אני מבין נכון - באופן ישיר המשמעות היא שהמעבד של המגבר מבצע את החיבור לטידל והטלפון הוא רק השלט.
דרך אפל פליי הכוונה שהטלפון שלך מזרים את הקבצים למגבר ?
אם זו הכוונה אז האופציה הראשונה עדיפה לטעמי .
ברגע שטידל קונקט ישתחרר , אז זה כבר לא ישנה , כי ההזרמה עובדת ברקע למגבר והטלפון הוא השלט בלבד .
 
באיזה מגבר מדובר?
 
Hegel
 

Hegel 120
יש הבדלים בין הדגמים לדעתך ?
 
עדיף דרך המגבר בחיבור ישיר
 

אוקי, אז איך עובד ה Air Play ? הוא לא ישיר ?
 
הדרך הנכונה עד שטידאל קונקט יגיע היא להשתמש ב roon בשביל להזרים את זה.
 
מה זה טידל קונקט ? ולאן הוא צריך להגיע ?
 

אתה בטח משתמש באיפון עם אפליקציית טידל.
כשאתה בוחר האפליקציה להזרים ישירות למגבר , אתה מזרים דרך פרוטוקול וויפי מהטלפון למגבר.

האייר פליי עובד באותה דרך רק שהוא משתמש בפרוטוקול תקשורת וויפי של אפל .
לא צריך להיות הבדל בצליל.

כשטידל קונקט ישתחרר , המידע לא יעבור דרך הטלפון אלא ישירות מהראוטר למגבר . הטלפון הנייד הוא רק שלט. אתה יכול לדבר בטלפון או לראות יו טיוב בזמן שהמוזיקה מטידל מנגנת בלי הפרעה .
איל
 
אתה בטח משתמש באיפון עם אפליקציית טידל.
כשאתה בוחר האפליקציה להזרים ישירות למגבר , אתה מזרים דרך פרוטוקול וויפי מהטלפון למגבר.

האייר פליי עובד באותה דרך רק שהוא משתמש בפרוטוקול תקשורת וויפי של אפל .
לא צריך להיות הבדל בצליל.

כשטידל קונקט ישתחרר , המידע לא יעבור דרך הטלפון אלא ישירות מהראוטר למגבר . הטלפון הנייד הוא רק שלט. אתה יכול לדבר בטלפון או לראות יו טיוב בזמן שהמוזיקה מטידל מנגנת בלי הפרעה .
איל
גם היום השימוש מטידל דרך הטלפון, תוך כדי התחברות למכשיר casting, מאפשר לשמוע יו טיוב בטלפון ולכן באותו הזמן להאזין למערכת.
 

מתנצל, לא ממש מבין למה הכוונה טידל קונקט. יש לי אפליקציה של טידל על האייפון כבר חודש וחצי, אני מזרים שירים
ל Hegel בשתי צורות, או ישירות (בוחר את המגבר מרשימה של מכשירים שנמצאים על הרשת) או בחירה ב Hegel מתפריט של Air Play. נדמה לי שבשתי הצורות המוסיקה זורמת ואני יכול במקביל לראות יוטיוב באייפון בלי בעיה.
מה זה הקונקט הזה ?
 
נכון , אם המכשיר תומך בקסטינג אז זה דומה לטידל קונקט.
תבחר ישירות למגבר ותמשיך להינות ;)
 
על הכייפק, תודה.
אבל השאלה במקור הייתה מה ההבדל בין בחירה ישירה לבחירה דרך Air Play ?
האם הם עובדים אותו דבר, או שאמור להיות הבדל כלשהוא ?
 

הי
לא. איך להיות הבדל . האייר פליי הומצא כדי לתמוך בעולם החיבורים של סטיב ג׳ובס - עולם ללא כבלים למוזיקה סרטים וקישוריות אחרת . לא אמור להיות הבדל בצליל .
כדי שתנוח רוחך :

"); display: inline-block; height: 24px; width: 24px; transform: rotateZ(-180deg);">

Audio source data transmitted via AirPlay is also sent completely unprocessed with no deterioration in bit depth. Sound quality, as a result, is pristine. Since the original source is sent exactly as transmitted, AirPlay has the added benefit of using the destination devices to individually control the volume.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור