שאלה לגבי LCD TX-32LX800

  • פותח הנושא פותח הנושא RsC777
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

RsC777

חבר מתחיל
הודעות
2
מעורבות
0
נקודות
0
החדשה של פנסוניק.
קודם כל רשמתם שהמחיר שלה הוא 4500 בסקירה שלכם אבל לא ראיתי אותה בכלל בזאפ. באיזה חנויות אפשר לראות אותה?
עד כמה קריטי הקטע שאין לה חיבור סקארט? מה נותן לי החיבור הזה?
 

את המידע על המחיר קיבלנו מ יבואן פנסוניק - יורוקום.
הדגם חדש והגיע רק עכשיו לארץ, כנראה עדיין לא נכנס לזאפ, תבדוק בחנויות שמשווקות פנסוניק.
 
תודה על התגובה, יש לך אולי חנות להמליץ לי באיזור המרכז?
ומה לגבי החיבור סקארט?
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור