A alone66 חבר אתר הודעות 19 מעורבות 0 נקודות 0 12/3/09 #1 האם ה LCD הוא טוב האם יש דגמים של חברות אחרות כגון LG סאמסונג פנסוניק .... שהם טובים יותר תודה KDL-37S4000
האם ה LCD הוא טוב האם יש דגמים של חברות אחרות כגון LG סאמסונג פנסוניק .... שהם טובים יותר תודה KDL-37S4000
liorkoren מנהל צוות האתר הודעות 19,855 מעורבות 666 נקודות 113 12/3/09 #2 כל המתוגים שציינת נחשבים לטובים, צריך לבחור בהתאם לתקציב שלך, לצרכים וגם לראות את המועמדים בחנות.