שאלה לגבי HDMI

  • פותח הנושא פותח הנושא amithochman
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

amithochman

חבר אתר
הודעות
39
מעורבות
0
נקודות
0
יש לי שאלה לגבי תקני HDMI
ראשית יש לציין שקראתי את המדריך הנהדר בנושא אך עדין לא הבנתי נקודה מסוימת.
ברשותי PS3 ויש הבדלים תהומיים בין מחירי הכבלים כאשר הם מתרכזים בעיקר סביב התקן. (אם אני מנתח נכון את העניי?) השאלה שלי היא האם עבור אפליקציה זו יש הבדל משמעותי בין התקנים השונים? והאם יש צורך להשקיע בכבל של 150-200 ש"ח(לכבל קצר). ע"פ מיטב ידיעתי והבנתי כבל דיגיטלי מעביר 0 או 1 ואין באמצע (כלומר יש אות או אין אות)
להבדיל מ כבל אנאלוגי שמעביר ספקטרום רחב של אותות באמצע(כלומר איכות משתנה של אות)
ועל כן תלוי מאוד באיכות החיבורים(סוג ציפוי,סיכוך ועוד...) ועל כן קצת מוזרה לי הוריאציה הגדולה במחירים.
אשמח שתאירו את עיני.
 

גם כבל זול (בהנחה שהוא תקין לחלוטין), אמור לתת לך את אותה התוצאה בדרישות של היום.
 
ובכל זאת אם אפשר קצת יותר בפירוט
האם אני אקבל איזהשהו ערך נוסף מכל שעולה פי 3?
אז מה בכל זאת נותן לי ההבל בתקנים בפועל?
 
ההבדלים נעוצים במיתוג, גימור, סיכוך, איכות חומרים טובים יותר תבוא לידי ביטוי באורכים גדולים (נניח סביב 5-10 מטר).
למרחק 1-2 מטר, כבל זול עובד יעביר את האות כמו שצריך.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור