שאלה לגבי קניית מסך 7"

  • פותח הנושא פותח הנושא koen1978
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

koen1978

חבר מתחיל
הודעות
2
מעורבות
0
נקודות
1
שלום, אני מעוניין לקנות מסך lcd 7 לפי היצרן הרזולציה של המסך היא 1024*600 עם אפשרות להגדיל את הרזולציה ל1920*1080 למה בדיוק הכוונה? את הרזולוציה הגבוהה אני אראה על כל המסך? אם הכוונה היא שהמסך יכול הגיע לרזולציה הגבוהה עם כרטיס מסך נתמך? מה בעצם ההבדל בין הרזולציה של המסך לפי היצרן לבין הרזולציה המקסימלית שהמסך יכול להגיע אליו?

תודה מראש
 

כנראה הרזולוציה הטבעית של המסך היא 1024x600, אבל הוא מסוגל לקבל אות 1920x1080 ולהתאים אותו לרזולוציה הטבעית שלו.
 
תודה על המענה, אבל השאלה העיקרית שלי האם אני אראה תוכן ב1920*1080 או ברזולציה ה"טבעית" שלו?
 
המסך מקטין את התמונה לרזולוציה הטבעית שלו, קרי 1024x600.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור