שאלה לגבי צפיה ושיטות צפייה

  • פותח הנושא פותח הנושא ASAFF
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

ASAFF

אוהב את התחום
הודעות
121
מעורבות
0
נקודות
0
רכשתי את הטלוזיה הבאה סמסנוגA450

עכשיו לפי מה שהבנתי זה לא HD מלא ועם בעתיק אני יוסיף ממיך HD אז הטלוזיה תוכל לשדר בשידור HD

עכשיו מה שמסקרן אותי לדעת עם בסרטים שאני מוריד או רוכש ביאכות HD הטלוזיה תדע לשדר את זה או שאני צריך טלוזיה שתמוכת בHD מלא כי שלי זה לא מלא ולפי מה שהבנתי אין טעם להוסיף גם בעניין מרחק 3 מטר

כי יש לי אופציה להוסיף לקחת את 550 השאלה עם כדאי ?

מפרט של הטלוזיה שרכשתי ביא תגיע היום אז אני ישמח לתושבה מהירה ,פירוט יתקבל בברכה

http://www.miniline.com/Samsung/Index.asp?ArticleID=392&CategoryID=129&Page=2

תודה מראש
 

דגם סמסונג שרכשת מסוגל לקבל את כל סוגי האותות, כולל 1080p, הוא ממיר אותם לרזולוציה הטבעית שלו.
כך שאין לך בעיה מיוחדת בענין.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור