K kingx חבר אתר הודעות 28 מעורבות 0 נקודות 0 20/4/11 #1 נכון שיש בלזמה הזאת מניעת צריבה אז איך מפעילים אותו? האם מומלץ לשנות את הנגידויות ל50 ובהירות גם או שלא צריך ואני מדבר על מסך שנקנה לפני 3 ימים
נכון שיש בלזמה הזאת מניעת צריבה אז איך מפעילים אותו? האם מומלץ לשנות את הנגידויות ל50 ובהירות גם או שלא צריך ואני מדבר על מסך שנקנה לפני 3 ימים
פ פאדי חבר משקיען הודעות 643 מעורבות 1 נקודות 16 20/4/11 #2 ברוב אם לא כל המסכים המנגנון למניעת צריבה מופעל אוטומטית, כלומר לא צריך להפעיל אותו כי ברירת המחדל היא שהוא פועל.
ברוב אם לא כל המסכים המנגנון למניעת צריבה מופעל אוטומטית, כלומר לא צריך להפעיל אותו כי ברירת המחדל היא שהוא פועל.
K kingx חבר אתר הודעות 28 מעורבות 0 נקודות 0 20/4/11 #3 האם מומלץ לשנות את הנגידויות ל50 ובהירות גם ל 100 השעות הראשונות ?
liorkoren מנהל צוות האתר הודעות 19,855 מעורבות 666 נקודות 113 20/4/11 #4 אם הערך המקסימלי הוא 100 אז אכן מומלץ לכוון ל- 50 ב- 200 שעות ראשונות.
M matan148 חבר משקיען הודעות 1,428 מעורבות 0 נקודות 36 25/4/11 #5 עם המכשיר משוכלל יש לוגו כזה שמונע צריבות