פלזמה שאלה לגבי פלזמה 42PJ250R

  • פותח הנושא פותח הנושא kingx
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

kingx

חבר אתר
הודעות
28
מעורבות
0
נקודות
0
נכון שיש בלזמה הזאת מניעת צריבה אז איך מפעילים אותו?
האם מומלץ לשנות את הנגידויות ל50 ובהירות גם או שלא צריך ואני מדבר על מסך שנקנה לפני 3 ימים
 

ברוב אם לא כל המסכים המנגנון למניעת צריבה מופעל אוטומטית, כלומר לא צריך להפעיל אותו כי ברירת המחדל היא שהוא פועל.
 
האם מומלץ לשנות את הנגידויות ל50 ובהירות גם ל 100 השעות הראשונות ?
 
אם הערך המקסימלי הוא 100 אז אכן מומלץ לכוון ל- 50 ב- 200 שעות ראשונות.
 

עם המכשיר משוכלל יש לוגו כזה שמונע צריבות
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור