שאלה לגבי ניגודיות דינמית בפלזמה

  • פותח הנושא פותח הנושא Roy
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Roy

חבר משקיען
הודעות
516
מעורבות
32
נקודות
28
ל- PV-8 שלי, לפי היצרן, ניגודיות סטטית של 1:15,000 ודינאמית של אחד למיליון.
מה פשר הדבר? ב LCD, ניגודיות דינאמית היא זו המושגת ע"י הפחתת התאורה בחלקים החשוכים (אפקט ממש דפוק לדעתי). אבל בפלזמה הפיקסלים החשוכים אינם פיקסלים מוארים המכוסים הגביש נוזלי אטום כמו ב LCD, אלא באמת אינם מוארים. ניתן גם לראות בבירור בטלוויזיה שהחלקים החשוכים שחורים באמת. אז מה הקטע? מה דינאמי כאן?
 

התאים לא חשוכים לגמרי, יש בהם מטען מסויים שמאיץ את ההארה של התא.
בפלזמה זה מושג בעזרת פריקת מטען חשמלי מהתאים, עבור שחור טוב יותר ועיבוד וידאו שמקצין את ההבדלים בין הגוונים השונים.
 
אז אם הבנתי נכון, הניגודיות הדינמית פירושה הניגודיות המתקבלת תודות לעיבוד הוידאו, להבדיל מהניגודיות האינהרנטית לפנל ללא עיבוד? אגב, האם ניתן לבטל את עיבוד הוידאו הזה ב PV8 (סתם מסקרנות לראות מה יקרה)?
 
היא מתקבלת בעזרת עיבוד הוידאו בשילוב עם מנגנונים אחרים של הפאנל.
לא ניתן לבטל אותה ב- PV8 לגמרי.
 

וכיצד ניתן לשחק עם זה במגבלות שהמסך מאפשר?
שמתי לב, אגב, שהאפשרויות שונות בכל כניסה (כלומר בקומפוננט, ב VGA ו- HDMI אפשרויות שונות). אני משער שנושא זה ניתן לשינוי ב HDMI ואולי ב- VGA?
 
זה די מצומצם בדגם שלך, אם תעלה צילומים של תפריט התמונה, אוכל לעזור.
 
עזובת'ך, בקטנה.
אבל תודה! (ורד)
 

בכל מקרה, זה לא כמו בחלק ממסכי ה- LCD, שם אפשר לשלוט על עוצמת תאורה אחורית וכו'.
פנסוניק נוטה שלא לתת למשתמש "חשיפה" גדולה מדי לכל פרמטרי הכיול ומשאירה חלק מהדברים ל-"מאחורי הקלעים", בסה"כ, נראה כי המשתמשים מרוצים מהתוצאה הסופית...
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור