שאלה לגבי ניגודיות או קונטרסט בלד טושיבה גודל 46

  • פותח הנושא פותח הנושא GIBB
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

GIBB

חבר אתר
הודעות
13
מעורבות
0
נקודות
0
האם יש הבדל משמעותי באיכות התמונה בין
קונטרסט-400.000 1
קונטרסט-1,200,000
אשמח לתשובה
 

לא מובן מהמספרים שלך האם אתה מתכוון ל- 1:400,000 או 1:1,400,000
 
ל- 1:400,000

האם יש הבדל באיכות התמונה,הבדל גדול
 
היות ומדובר בניגודיות דינמית שכל יצרן מודד בצורה אחרת, המדד שלך יהיה לצפות בשתי הטלוויזיות במקביל, באותם התכנים ולהשוות איכות שחור וכו'.
לא הייתי בוחר מסך רק על סמך הפרמטר הזה במפרט, איכות תמונה סופית מורכבת מהמון פרמטרים נוספים.
 

תודה אני שואל כי אני יודע שעומד לצאת דגם חדש

של טושיבה שמחליף את הלד 733SL 46 הדגם הוא 833 ,שמה היבנתי הניגודיות אחרת
 
לא בוחרים מסך על פי פרמטר של זמן תגובה יחס נקדיות היות וכול המדדיות נעשות במעבדות ומערבבים יחס נקדיות טבעית ועם טבעית ומגעים למספר גדולים יש כולמני שיטות מסך בודקים רק על פי הענים יכול להיות מסך X
עם יחד נקדיות גבוה יותר ומסך Y עם נקדיות נמוכה יותר שרואים יותר טוב אין להסתמך על נתונים יבשים בלבד
זה כמו שתסמוך על המוכר בחנות שיתאים לך תמוצר שהכי מתאים לך זה לא יקרה כי הוא רוצה לדחוך לך מה שטוב לו ולא מה שטוב לך...
 
תודה רבה על ההיתיחסות,פשוט רציתי להבין,את כל הפרמטרים

אני בודק הרבה לפני שאני קונה בכל דבר,המוכרים כבר לא אוהבים לראות שאני בה ושואל שאלות,יש דברים שאני לא מבין,אני כניראה יקנה את אחד המסכים של טושיבה לד,733 או ה833 אני מחכה שיצא שאוכל להיתרשם ממנו אז אני יחליט,אני מודה לך
 

אני ממליץ לך בחום על SL733
מסך מציון בעל איכות HD מעולה תמונה טבעית ולא מגרונת השחור טיפה נוטעה להיות כחלחל ויש זליגות אור השידור SD
נהבדר ונעים לעין יש כנסיות סקרט.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור