שאלה לגבי משחקי מחשב בטלווזיה Panasonic TH-P42GT50

  • פותח הנושא פותח הנושא windshear
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

windshear

חבר אתר
הודעות
7
מעורבות
0
נקודות
1
שלום רב,

אני מאוד חושק בטלוויזיה הזו בתור מסך מחשב.

1) האם אחווה Input lag במשחקים ?

2) הכרטיס מסך שלי יש יציאת DP (הHDMI מחובר לרסיבר שלא תומך ב-3D). האם ישנו ממיר DP ל-HDMI שיידע להעביר תכני 3D ו-HD לטלוויזיה ? אם כן, אודה לקישור למוצר.

תודה מראש.
 

בוקר טוב ליאור,

ראשית, תודה על תשובתך.

שנית, מהם התנאים בהם יכולים להיווצר צריבות על מסך הפלאזמה ??

שלישית, האם זה ראלי להשתמש במסך זה כמסך מחשב כאשר המרחק הצפייה ממנו יהיה בהתאם (קרוב מאוד)

תודה מראש על תשובתך.
 
נערך לאחרונה ב:
אם מדובר על תוכן אקטיבי בתמונה, אז זה אמור להיות בסדר. עבור דברים סטטיים כמו כתיבת מסמך בוורד, זה פחות מתאים.
 

בעיקר גלישה באינטרנט, IRC, משחקים כמובן טלוויזיה + סרטי HD.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור