שאלה לגבי מסך וYES HD

  • פותח הנושא פותח הנושא ATL22
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

ATL22

חבר אתר
הודעות
7
מעורבות
0
נקודות
0
האם אני אוכל לחבר את המסך lenovo l220x הינה התכונות: http://shop.lenovo.com/SEUILibrary/...-category-id=2FAF239B768947AD95895F826C34447E
לYES HD?ולראות HD
 

ניראה לי שכן

יש רוזולוציה של 1920X1200 (רוזולוציה לא סטנדרטית)
 
אבל איך אני יחבר אותו?
 
שחכתי...
 

ניראה לי שרק בHDMI ואין לו כניסה כזאת
 
אין כבל שממיר HDMI ל DVI ?
אני יודע שאת הפך יש?
 
אין בעיה למצוא מתאם HDMI ל-DVI או ההפך.
 

אני מתלבט בין הlenovo לbenq fp241w האם הbenq תומך בHDCP?
 
חיפוש בגוגל מעלה שה- BenQ תומך ב-HDCP
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור