LCD שאלה לגבי יבואן של f7500 של סמסונג

  • פותח הנושא פותח הנושא nir15
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

nir15

חבר אתר
הודעות
6
מעורבות
0
נקודות
0
שלום לכולם!
החלטתי לקנות את הf7500, הסמרט טי וי של סמסונג.
מצאתי חנות שמוכרת את הטלויזיה של ה46 אינץ במחיר של 7000 שקל (שזה נחשב מחיר מדהים יחסית להכי נמוך של זאפ שעומד על נכון להיום על טיפה פחות מ- 8000 שקל).
שאלתי את עצמי איפה הקאץ במחיר הזה, ומסתבר שהחנות מוכרת את הטלויזיה הזאת מיבואן שלא שמעתי עליו. לא זוכר את השם של היבואן...
לעומת זאת הם מוכרים את אותה הטלויזיה מהיבואן של סמ לין במחיר 7800 שקל.
רציתי לשאול האם כדי לקנות מיבואן שהוא לא מוכר? יכול להיות שהטלויזיה יוצרה לא על ידי גורם לא רשמי של סמסונג ולכן לא כדי לקנות או שסך הכול ההבדלים בין היבואנים מסתכמים באחריות שאולי תופסת ליותר זמן מאחד היבואנים האחרים ולכן גם המחיר גבוה יותר?
בנוסף האם יש עוד מרכיבים שצריך לקחת בחשבון שקונים מיבואן לא מוכר???
תודה רבה לעוזרים.
 

צריך לברר לגבי התמיכה בעברית של הדגם ביבוא מקבילי, האם יש עברית מלאה במסך? הצגת אפליקציות ישראליות?
 
אני יבדוק ויחזיר תשובה.
נראה לך שאם יש עברית ביבואן הלא מוכר שווה לקנות?
 
קשה לומר לך, ההבדל כנראה יתמקד בטיב האחריות.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור