שאלה לגבי טרנסקודר

  • פותח הנושא פותח הנושא yaniv_av
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

yaniv_av

חבר אתר
הודעות
14
מעורבות
0
נקודות
0
שלום,

זכיתי אתמול במכרז, בטלוויזיה LCD 37S81 של סמסונג ב-3800 ש"ח (:
כיוון שהטלוויזיה איננה בעלת חיבור SCART, אני כנראה ארצה להשתמש בטרנסקודר כדי לחברה לממיר.
ראיתי ב-zap 2 סוגים:
http://exp.shopy.co.il/products/91986 (לא כולל אודיו)
http://exp.shopy.co.il/products/107638 (כולל אודיו)
האם זה שווים משהו? (בכתבה כאן היה רשום שמכשיר כזה עולה בערך 1000 ש"ח, ואלו עולים 400 ש"ח בערך)
אם לא - האם תוכלו להמליץ על דגמים אחרים, ואיפה ניתן לקנות אותם (בארץ כמובן)?

תודה רבה !!
 

בגדול, גם הדגמים הבסיסיים שראית אמורים להספיק.
אבל, אל תצפה ל"מהפיכה בתמונה" לעומת S-VIDEO
 
אבל אני אראה הבדל לטובה בתמונה?

בגדול, גם הדגמים הבסיסיים שראית אמורים להספיק.
אבל, אל תצפה ל"מהפיכה בתמונה" לעומת S-VIDEO


או שהוא זניח לחלוטין ולא שווה אפילו ה-500 ש"ח האלה?
ואם אני רוצה לראות "מהפכה"? יש דגמים יקרים יותר שניתן לקנות בארץ ושיתנו לי אכן הבדל כזה?
 
ההבדל יהיה קטן, יש כאלו שעבורם זה שווה את הכסף, לאחרים לא, לא יודע לומר עבורך.
יש להשיג מעבד תמונה חיצוני שישפר יותר, אבל מדובר בעלות של אלפי שקלים.
שיפור עצום בתמונה לא תראה בכל מקרה כי זו איכות השידורים בארץ.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור