LCD שאלה לגבי טרנסקודר

  • פותח הנושא פותח הנושא ronov
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

ronov

חבר אתר
הודעות
5
מעורבות
0
נקודות
0
שלום
האם אני אחבר ממיר של הוט (מג'יק) דרך טרנסקודר scart to hdmi אני אוכל לראות את ערוצי הHD? הערוצים פתוחים אצלי כי יש לי עוד LCD עם ממיר HD.
האם האיכות של טרנסקודר scart to hdmi פחות טובה מscart to component?
תודה
 

לא

בכדי להנות מתכני HD אתה צריך כבל לחבר את המסך בכבל HDMI בכדי לנצל את מלואו האיכות האות המשודר.

ממש לא משנה איזה מקודד תרכוש, למעשה אתה רק "משחק" עם הרזולוציה נטו...

תרכוש עוד ממיר HD וזהו
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור