שאלה לגבי טלויזיה-SamsungLA37A550

  • פותח הנושא פותח הנושא Va2Ri
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Va2Ri

חבר אתר
הודעות
48
מעורבות
0
נקודות
6
הזמנתי את הטלויזיה הנל ואני צריך לקבל אותה שבוע הבא. והיום קראתי את הכתבה "איך לחבר מסך מחשב לפלסמה או LCD" ורציתי להיעזר בכם על מנת לדעת אם הטלויזיה כוללת את התכונה שנקראת Native rate.

תודה על העזרה
 

כן.
תומכת ב-NR בחיבור-VGA.
 
ואם אני מחבר DVI TO HDMI?

זה לא תומך?
 
לא..

הכוונה היא שרק בחיבור הזה היא תומכת, אם תחבר לחיבור אחר אז התמיכה לא רלוונטית..

אם אני לא טועה סוני מדגם מתחרה כן תומכת ב-NR בחיבור HDMI...
 

אהה הבנתי. אז סבבה מעולה. כן סוני מעולים הבעיה היא שהמחירים שלהם בארץ בשמים.

ועוד שאלה.
בכל מקרה עדיף לי לחבר DVI TO HDMI מאשר VGA נכון?


תודה על העזרה
 
נערך לאחרונה ב:
HDMI

לחבר את הכרטיס מסך בצורת DVI לחיבור HDMI בטלויזיה עדיף מאשר אני אחבר אותו בצורת VGA TO VGA

נכון?
 

אוקיי אחרי שקראתי

ואחרי התגובות פה
הבנתי שהמסך שלי תומך ב-Native Rate אבל רק בחיבור VGA
ומכאן השאלה אם במצב שלי כרגע עדיף לי לחבר VGA או
DVI TO HDMI
?
 
זה תלוי במסך, בדרך כלל החיבור שתומך ב-NR עדיף. שאר החיבורים מעוותים את התמונה.
אתה יותר ממוזמן לנסות ולהגיד לנו מה עדיף במסך שלך שאנשים שקונים אותו ידעו..
 
אכן, מעבר לכל הניתוחים הטכנולוגים, בשורה התחתונה הכי טוב לחבר דרך החיבור שנותן עבורך את התוצאה הטובה ביותר לעין.
 

אחלה כשאני אקבל את הטלויזיה אני אעדכן אתכם.

ועוד שאלה. בחיבור VGA אני יכול להגיע לרזולוציה של HD ? או רק בחיבור HD?
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור