LCD שאלה לגבי טלוויזית LED עם טיונר דיגיטלי מובנה

  • פותח הנושא פותח הנושא roi.h
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

roi.h

חבר מתחיל
הודעות
4
מעורבות
0
נקודות
0
שלום לכולם,

התחדשתי ב-lg led 32 5300 שכוללת טיונר דיגיטלי מובנה לקליטת ערוצי ה-DTT,
השאלה שלי היא איך אני קולט את אותם ערוצים? האם יש צורך באנטנה כלשהי מלבד הממיר המובנה?

בתודה
 

צריך לחבר אנטנה - יש כניסה יעודית בטלוויזיה. אח"כ, יש לבצע סריקת ערוצים דרך תפריט ה- SETUP.
 
תודה על התשובה,

האם יש לך המלצה לאנטנה ספציפית? ועד כמה השידור איכותי ב-DTT באמצעות צפייה בדגם ה-LED המדובר?
 
היות וזה דגם LED אני משער שהאיכות לא תהיה טובה כמו איכות בפלזמה אבל הטניור עושה פלאים בSD
יש פחות טיטושים פחות פללקסציה פחות רעשים ומזומים והתמונה חדה יותר והיות והטלוזיה היא FULL HD
והשידור הוא 579P הטלוזיה שלך תצתרך לעשות אפקסיל ולהוריד תרזלוציה שלה זה גרום לאיבוד תמונה
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור