שאלה לגבי טלוויזיה

  • פותח הנושא פותח הנושא joni
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

joni

חבר אתר
הודעות
26
מעורבות
0
נקודות
1
מישהו במקרה יכול לומר לי אם הדגם הבא מומלץ לגבי מרחק צפייה של קצת פחות משלושה מטרים, והאם איכות אייץ' די מספיקה כדי להנות מספורט (בעיקר כדורגל).

טלוויזייה 50” ANDROIDTV EDGE LED Motionflow 800Hz תוצרת SONY דגם KDL-50W755CBAEP

תודה

כרגע יש לי 42 אינץ' LG LE5500 מלפני חמש שנים. די מרוצה מהאיכות באייץ' די אבל בשידורים רגילים פחות בהרבה
 

איכות HD בהחלט מספיקה ליהנות מספורט כי אין משהו כרגע באיכות שידור גבוהה יותר בישראל...
 
תודה עבור התגובה המהירה.
אציין שאני משתמש בטלוויזיה לצורך צפייה בלבד. לא כמסך מחשב ולא לצורך עניינים אחרים.
אני רואה בעיקר ספורט וקומדיות. הכי צנוע.
אני יכול להניח שהטלוויזיה הזאת תהיה סוג של שדרוג בחויית הצפייה ?

אה, ויש לי את הממיר של יס מקס טוטאל HD וזה מועיל..
 
היא אמורה להיות שדרוג, אבל הייתי הולך לחנות ומבקש לצפות בה בשידורים רגילים כמו ערוץ 2/10 וערוצי ספורט כמובן.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור