שאלה לגבי חיבור מסך לממיר

  • פותח הנושא פותח הנושא ozkama
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

ozkama

חבר מתחיל
הודעות
1
מעורבות
0
נקודות
0
יש לי מסך עם כניסת DVI ו-VGA.
ברצוני לחבר את הממיר של יס למסך ללא כרטיס טלויזיה,
האם יש כבל כלשהו שיתאים לכך?
(יש לי חיבר סקרט בממיר)
 

מדבר על מסך מחשב?
אם כן, תצטרך קופסאת מתאם/ממיר מאות הוידאו של הממיר למסך.
 
אתה צריך ממיר מ-SCART ל- VGA
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור