O ozkama חבר מתחיל הודעות 1 מעורבות 0 נקודות 0 29/12/07 #1 יש לי מסך עם כניסת DVI ו-VGA. ברצוני לחבר את הממיר של יס למסך ללא כרטיס טלויזיה, האם יש כבל כלשהו שיתאים לכך? (יש לי חיבר סקרט בממיר)
יש לי מסך עם כניסת DVI ו-VGA. ברצוני לחבר את הממיר של יס למסך ללא כרטיס טלויזיה, האם יש כבל כלשהו שיתאים לכך? (יש לי חיבר סקרט בממיר)
liorkoren מנהל צוות האתר הודעות 19,855 מעורבות 666 נקודות 113 29/12/07 #2 מדבר על מסך מחשב? אם כן, תצטרך קופסאת מתאם/ממיר מאות הוידאו של הממיר למסך.