שאלה לגבי חיבור ממיר לטלויזיה חדשה

  • פותח הנושא פותח הנושא nadavkrv
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

nadavkrv

אוהב את התחום
הודעות
53
מעורבות
1
נקודות
8
שלום לכולם.
בסופו של דבר החלטתי ללכת על פלזמה של סמסונג PS42A450.
ברשותי ממיר של הוט VOD ללא HDMI.
כמו כן בטלויזיה אין כניסת SCART.
הבנתי שכדי לקבל את התוצאות הכי איכותיות כדאי לחבר בעזרת טרנסקודר(ואז ל-RGB).
נתקלתי בדברים כדוגמאת הדבר הבא: http://www.pompa.co.il/pl_product~062160~101~505.htm
האם זה במקום טרנסקודר??
כמו כן האם קיים בממיר הזה חיבור VGA ואם כן,אז האם כדאי לחבר בעזרתו?
מצרף תמונות של הממיר שלי...
 

תמונות מצורפות

  • IMG_0240.jpg
    IMG_0240.jpg
    KB 116 · צפיות: 344
  • IMG_0241.jpg
    IMG_0241.jpg
    KB 87 · צפיות: 316
  • IMG_0243.jpg
    IMG_0243.jpg
    KB 92.5 · צפיות: 479
הקישור שהבאת אינו מצביע על טרנסקודר, אלא על כבל שאינו מתאים במקרה הזה.
חיבור VGA נושא סוג אות RGB שונה שמיועד למחשבים.
 
הבנתי.
כמו כן האם כדאי להשקיע סכום כזה על טרנסקודר(אגב, איזה מומלץ?) או שעדיף(כמו ששמעתי פה איפשהו) לעבור כבר לHOT HD עם ממיר דיגיטלי?

כמו כן תודה על העזרה עד כה! (הטלויזיה הגיעה היום :-) )
 
בשמחה.
אתה צריך לעשות לעצמך את החישוב מה משתלם יותר עבורך.
טרנסקטדר ישפר במשהו לעומת S-VIDEO, אבל לא מדובר בהפרש של שמיים וארץ.
HOT HD עושה בעצמו UPSCALE לערוצים הרגילים, מעביר ב- HDMI (שעדיף על סקארט) וכמובן מספק תוספת של ערוצי HD.
 

אז ללא קשר למחיר כרגע, מבחינת איכות התמונה,עדיף HOT HD? גם אם מדובר על צפייה מרובה בערוצי 11,22,10 וספורט 5?
 
לדעתי כן, בכל מקרה, הממיר הזה כולל גם יציאת קומפוננט, כך שה "טרנסקודר" כבר כלול בפנים...
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור