N nadavkrv אוהב את התחום הודעות 53 מעורבות 1 נקודות 8 27/2/09 #1 החיבור איתו אשתמש הוא DVI-HDMI. כרטיס המסך שלי הוא Nvidia Geforce 9600GT בעל 2 יציאות DVI. השאלה היא, האם יש צורך שמסך הטלויזיה יהיה מחובר במקביל למסך המחשב או שניתן להדליק את המחשב כשרק מסך הTV מחובר אליו מלכתחילה? תודה
החיבור איתו אשתמש הוא DVI-HDMI. כרטיס המסך שלי הוא Nvidia Geforce 9600GT בעל 2 יציאות DVI. השאלה היא, האם יש צורך שמסך הטלויזיה יהיה מחובר במקביל למסך המחשב או שניתן להדליק את המחשב כשרק מסך הTV מחובר אליו מלכתחילה? תודה
N nadavkrv אוהב את התחום הודעות 53 מעורבות 1 נקודות 8 27/2/09 #2 כמו כן מדובר ב-TV של סמסונג PS42A450
liorkoren מנהל צוות האתר הודעות 19,855 מעורבות 666 נקודות 113 27/2/09 #3 אפשר לחבר לבד או במקביל למחשב.
N nadavkrv אוהב את התחום הודעות 53 מעורבות 1 נקודות 8 27/2/09 #4 הבנתי. אז נפטרתי מהעול של להביא גם את המסך לסלון תודה ושבת שלום