שאלה לגבי חיבור מחשב לTV פלזמה

  • פותח הנושא פותח הנושא nadavkrv
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

nadavkrv

אוהב את התחום
הודעות
53
מעורבות
1
נקודות
8
החיבור איתו אשתמש הוא DVI-HDMI.
כרטיס המסך שלי הוא Nvidia Geforce 9600GT בעל 2 יציאות DVI.
השאלה היא, האם יש צורך שמסך הטלויזיה יהיה מחובר במקביל למסך המחשב או שניתן להדליק את המחשב כשרק מסך הTV מחובר אליו מלכתחילה?

תודה
 

כמו כן מדובר ב-TV של סמסונג PS42A450
 
אפשר לחבר לבד או במקביל למחשב.
 
הבנתי.
אז נפטרתי מהעול של להביא גם את המסך לסלון :-)

תודה ושבת שלום
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור