שאלה לגבי חיבור מחשב ב VGA

  • פותח הנושא פותח הנושא גיא_ב
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

גיא_ב

חבר אתר
הודעות
43
מעורבות
0
נקודות
0
ברשותי Toshiba 42AV500 בסלון ו Toshiba 32C3500 בחדר שינה.
אם אני מחבר מחשב בחיבור VGA יש אפשרות לחבר מקור אודיו (המחשב) כדי לשמוע את המחשב בטלוויזיה? או שלא קיים דבר שכזה?

תודה לעונים.
 

אתה מחבר במקביל ל- VGA כבל אודיו מיציאת האוזניות בכרטיס קול, ליד כניסת VGA בטלויזיה, אמורה להיות גם כניסת אודיו PC.
 
תודה על התשובה המהירה. רציתי להיות בטוח לפני שאני מוריד את הטלויזייה מהקיר כדי לחבר את הכבלים (איזה באסה זה)
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור