גיא_ב חבר אתר הודעות 43 מעורבות 0 נקודות 0 30/4/09 #1 ברשותי Toshiba 42AV500 בסלון ו Toshiba 32C3500 בחדר שינה. אם אני מחבר מחשב בחיבור VGA יש אפשרות לחבר מקור אודיו (המחשב) כדי לשמוע את המחשב בטלוויזיה? או שלא קיים דבר שכזה? תודה לעונים.
ברשותי Toshiba 42AV500 בסלון ו Toshiba 32C3500 בחדר שינה. אם אני מחבר מחשב בחיבור VGA יש אפשרות לחבר מקור אודיו (המחשב) כדי לשמוע את המחשב בטלוויזיה? או שלא קיים דבר שכזה? תודה לעונים.
liorkoren מנהל צוות האתר הודעות 19,855 מעורבות 666 נקודות 113 30/4/09 #2 אתה מחבר במקביל ל- VGA כבל אודיו מיציאת האוזניות בכרטיס קול, ליד כניסת VGA בטלויזיה, אמורה להיות גם כניסת אודיו PC.
אתה מחבר במקביל ל- VGA כבל אודיו מיציאת האוזניות בכרטיס קול, ליד כניסת VGA בטלויזיה, אמורה להיות גם כניסת אודיו PC.
גיא_ב חבר אתר הודעות 43 מעורבות 0 נקודות 0 30/4/09 #3 תודה על התשובה המהירה. רציתי להיות בטוח לפני שאני מוריד את הטלויזייה מהקיר כדי לחבר את הכבלים (איזה באסה זה)
תודה על התשובה המהירה. רציתי להיות בטוח לפני שאני מוריד את הטלויזייה מהקיר כדי לחבר את הכבלים (איזה באסה זה)