שאלה לגבי חיבור כבל SVIDEO לLCD

  • פותח הנושא פותח הנושא dj_kombina
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

dj_kombina

חבר אתר
הודעות
12
מעורבות
0
נקודות
0
שלום,
יש לי טלויזיה של סמסונג פול HD עם ממיר של יס הגדול עם יציאת SCART
עכשיו קניתי כבל לפי המלצות של חברת LEXUS MSR660
SCART-2RCA+SVIDEO
חיברתי את הכבל הזה- שיניתי בהגדרות של הממיר של יס ליציאת s-vhs
כמו שבתמיכה טלפונית אמרו לי ועדיין אני רואה שחור-לבן!!עם שלג כזה!
בעודי משוחח עם הנציג שרות הוא שואל אותי על הכבל ואומר לי שהכבל שקניתי לא מתאים כי צריך לSVIDEO 5 פינים ולא 4 כמו שיש לי כביכול!
SVIDEO עובד עם 4 פינים מוזהבים ועוד אחד פלטסיק אז מה הוא אומר לי שהשיטת שידור של יס לא תואמת לכבר הזה??
שצריך לחבר רק RCA צהוב וחוץ מזה כלום...?
מה עושים??? תעזרו לי בבקשה!!!
 

עכשיו אני רואה בצבע אבל לא חלק.. עם שלג כמו שקולטים באנטנה...!
 
הכבל תקין (עם 4 פינים וחמישי גדול), נסה להגדיר בהגדרות סקארט לסוגי אות אחרים, האם יש שינוי?
 
אין.. נאמר לי עכשיו שצריך ממיר של יש משהו 3100.. שמה שיש לי עכשיו לא תומך בSVIDEO..
יתכן..?!
 

יתכן, לא כל הממירים תומכים ב- S-VIDEO
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור