שאלה לגבי חיבור אודיו לטלויזה מהמחשב

  • פותח הנושא פותח הנושא oz12
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

oz12

חבר אתר
הודעות
12
מעורבות
0
נקודות
0
אז ככה המחשב מחובר לטלויזה 32 ' של LG דרך כבל DVI-HDMI
איך אני עושה שגם הקול יעבור כלמור שהרמקולים של הטלויזיה יתנו לי סאונד?
ולא סתם איזה רמקולים חיצונים שאני יכול להביא..
אני מחבר כל אודיו בחיבור ירוק במחשב ולאן אני מחר אותו בטלויזיה?
דגם 32 10R של LG
 

בחוברת הפעלה אמור להיות מצוין איזו כניסת אודיו אנלוגית משוייכת לכניסת DVI/HDMI
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור