שאלה לגבי ה42lg60 שנמכרות בארץ

  • פותח הנושא פותח הנושא mager
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

mager

חבר אתר
הודעות
12
מעורבות
0
נקודות
0
שלום.
האם יתכן שבדגמי ה42lg60 שנמכרים בארץ אין את הפיצ'ר TrueMotion ?
בביקורות שנערכו למוצר בארץ ובמפרט הטלוויזיה באתר היבואן הרשמי לא ראיתו שום איזכור לTrueMotion או ל120mhz.

אני יודע שיש מספר הבדלים בין הדגמים שמשווקים למקומות שונים בעולם(לדומא לדגם שמגיע לארץ יש כניסת s-video מה שלא קיים בכל הדגמים) אך קשה לי להאמין שיוותרו על משהו שהוא אחד מ"אבני היסוד" של הlg60 .

האם יתכן שבגרסת ה fr שמגיעה לארץ פשוט הורידו את הפיצ'ר הזה ?

תודה .
 

יש מספר ורסיות בסדרה 60, אכן לארץ, לא מיובאים דגמי 100Hz, ציינו זאת ב ביקורת על LG SCARLET.
זה קיים בדגמי 70 או 80.
 
יש מספר ורסיות בסדרה 60, אכן לארץ, לא מיובאים דגמי 100Hz, ציינו זאת ב ביקורת על LG SCARLET.
זה קיים בדגמי 70 או 80.

אהה זה עצוב ....גם ככה המחירים בארץ מופקעים(במיוחד לדגמים שאין להם יבוא מקביל) אז גם להביא לארץ דגם מסורס ?
בכל מקרה יש את הדגם 42lg80fr שיקר רק במעט מה42lg60fr, האם יש בו את הtruemotion ? כי אני לא רואה גם במפרט הזה שום איזכור לפיצ'ר הנ"ל ולפי מה שהבנתי זה אותו דגם כמו ה lg60fr רק הרמקולים שונו.
 
אכן, לפי אתר היבואנית ח.י., תכונת 100HZ קיימת רק בדגם LG 47LG70YR
 

trumotion זה 120mhz ולא 100mhz. אני מניח שה70 מקביל ל61 של ארה"ב ששם אכן יש תמיכה גם ב100mhz(אבל לא בדקתי לעומק).
בכל מקרה איך יכול להיות שלוקחים דגם מסויים ומורידים לו תמיכה ב 120mhz ? ז"א זה שינוי רציני זה לא הורדה/הוספה של כמה חיבורים ...
יכול להיות שזה כן קיים אך לא מצויין באתר היבואנית ? בהגדרות זה נראה כך :
http://www.lcdtvthailand.com/asp-bin/images-source/image/journal/LG70/lg70_09.jpg
 
120Hz מתייחס לטלויזיות אמריקאיות, שם תדר השידור הינו 60Hz במקור, באירופה וישראל התדר הינו 50Hz ולכן Trumotion הופך ל- 100Hz.
 
הבנתי. באסה רצינית, עד שחשבתי שיש מוצר ששווה את המחיר שלו בארץ מסתבר שסירסו אותו :\
בכל מקרה על איזה עוד LCD 40-42 אינץ אתה ממליץ בטווח של עד 6000 ש"ח ?
אתה יודע אולי לאיזה דגם מקביל הxv500/xv550 של טושיבה שנמכרות בארץ ? יכול להיות של xv545/xv540 שזה מה שמופיע באתר הרשמי של טושיבה ?

תודה ...
 

אתה מחפש מסך רק לפי תכונת 100Hz ?
 
לא. lcd 40-42 אינץ, FHD. עד 6 אלף ש"ח.
התאכזבתי מחוסר הtruemotion בlg60 בגלל שזו הייתה נראת לי טלוויזית all around מושלמת ביחס למחיר, למרות שהתכונה הזו חסרה זו עדיין הטלווזיה המועדפת עלי בנתיים.
 
ה- 42LG60FR זכתה אצלנו לתואר מסך השנה, בגלל צירוף התכונות הכולל.
מה הצרכים שלך והדרישות מטלויזיה?
 

50% שידורי SD
50% PS3
מרחק צפיה כ2.5 מטר.

אני יודע שפלזמה יכולה להיות עדיפה במקרה שלי אך אני מעדיף LCD מכיוון שליד הטלווזיה יש חלון ענק שפתוח רוב היום(=הרבה אור). בנוסף הרבה אנשים עוברים בסלון ו"משחקים" עם הטלווזיה, אני לא רוצה לקחת סיכון שמישהו ישאיר תטלוויזיה על ערוץ שהוא במצב סטטי ואז תהיה צריבה.

דרישות ? LCD 40-42, FHD, המסך הכי טוב שאני יכול להשיג עד 6000 ש"ח(איכות ביחס למחיר).
 
אכן אין יותר מדי אופציות לדרישות שלך בתקציב הזה
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור