שאלה לגבי ה SAMSUNG A450 גודל 37 אינץ

  • פותח הנושא פותח הנושא b00gie
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

b00gie

אוהב את התחום
הודעות
69
מעורבות
0
נקודות
0
היום הייתי במחסני חשמל ומשום מה לא משנה על איזו טלויזיה אני מסתכל דוחפים לי את הטלויזיות של LG למה זה ? מה יש כ"כ מיוחד ? או שיש להם עודף ומנסים להפטר מזה ?

אבל כשהתסכלתי על הטלויזיה A450 של סמסונג היא פשוט הייתה מוזרה ביותר כל מיני פיקסלים באמצע מתחרבשים

למשל הראו בערוץ 22 בן אדם שמדבר הסתכלתי על האוזן שלו וראיתי אותה כאילו פעמיים ! ממש מוזר לעומת זאת הסתכלתי על טלויזיות אחרות TOSHIBA LG SONY וכל מה שהיה שם ! לא היה להם את זה בטלויזיה

אבל למשל כשהייתי לפני כמה שבועות ב BIG BOX ראו שם נפלא ! ממש טוב את ה A450
אז יכול להיות שסתם דפק בטלויזיה ולא כיילו אותה כמו שצריך ?

ולגבי החיבור ראיתי שכל הטלויזיות מחוברות אצלהן ב HDMI

וזו מרכזייה כזאתי והם קולטים שידורים בלויין

הוא אמר לי אל תדאג בממיר של YES יראו הרבה יותר טוב מפה ! אצלנו זו מרכזייה והאיכות נופלת !

אז מה אתם אומרים על הסיפור המעניין הזה =] תודה לכל העוזרים
 

ברשתות החשמל הגדולות לא מכיילים את הטלויזיות. אם הם כבר מכיילים זה רק דגמים ספציפיים שהם רוצים למכור. הרבה אנשים חסרי הבנה נופלים בפח הזה וחושבים שהצבעים בטלויזיה X נראים יותר חיים מבטלויזיה Y כאילו שהצבע מוכתב משמיים.
לגבי מה שאמרו לך על המרכזייה...אינטואיטיבית זה נשמע לי נכון כשמדובר על מרכזיה של עשר יציאות HDMI אבל אני לא באמת יודע.

נ.ב אני בטח עובר על איזה חוק פורום אבל לא הייתי דורך במחסני חשמל.
 
=] תודה על ההסבר אבל אני ממש לא מתכוון לרכוש שם טלויזיה אני רק נסעתי בשבל לראות תצוגה ! איך הטלויזיה נראת ! לפני הקנייה

אני קונה עם אחריות מלאה של 3 שנים סמיליין ממקום אחר

וידעתי שיש להם איזה תרגיל ! שהם מכיילים בכוונה את ה LG
כי כמה דקות דיבר איתי מישהו וניסה לשכנע אותי לקנות את ה LG אחרי 15 דקות בא בנאדם חדש לגמרי לא ראה אותי ולא ראה את המוכר ההוא שמדבר איתי ומה הוא הציע לי ! בא אומר לי ישר אחי קח LG סוף הדרך חדות ובלה בלה בלה...אמרתי לעצמי בלב על מי הוא מנסה לעבוד
 
אני לא הייתי מתייחס לאיכות התמונה במחסני חשמל כשיקול בבחירת מסך.
תלך לחנויות מתמחות או שתלך לחברים שלך.
הכל נראה שם על הפנים.
 

נשמע כמו משהו לא תקין בחיבור / כיול / מסך
 
הבנתי ! תודה רבה =] איפה עוד אפשר לראות מסכים חוץ מביג בוקס שקם אלקטריק ומחסני חשמל !

א.ל.מ ? אשמח לעוד המלצות
 
יכול לנסות את ניופאן ברחוב שנקר בהרצליה פיתוח
ולא רחוק משם את ZMAX בשדרות אבא אבן
 

רחוק מידי בשביל לראות טלויזיה !

בכל מקרה קפצתי ל BIG BOX ראיתי אותה שוב ואהבתי מאוד !

99 אחוז אני אקנה אותה ויש מצב עוד יכנס לי לתקציב מערכת

:D
 
יש משהו בטלויזיה הזאת שגורם לך לרצות אותה. גם לי זה קרה. לא יודע אם זה טוב.
תנסה להתנתק מה"אני כבר רוצה לראות אותה אצלי בבית" ותחשוב אם היא באמת הכי טובה לך.
סליחה שאני party pooper.
 
אני בטוח בזה שאני רוצה אותה !

זהו קניתי את הטלויזיה 37 אינץ ! בעוד שבוע זה יחובר ואני יביא חוות דעת ! למה כי זו מתנה לחברה שלי ועוד שבוע היום הולדת

תודה רבה לכולם במיוחד ל ROI232 על העזרה =]
 

אני צריך להודות לך שקראת את מליוני ההודעות :)

מזל טוב! מתנה מעולה.
 
=] תודה

ד"א יש לי מדבקה אדומה גדולה על הקרטון שרשום לא לפתוח עד שלא מגיע טכנאי ! מי שפותח ויגרם נזק הם לא אחראים !


עכשיו השאלה היא ....מה טכנאי ? אף אחד לא אמר לי שאמור לבוא אליי טכנאי מטעם סם ליין ולהתקין לי טלויזיה

אז מה אני אמור לעשות ? והסתכלתי באתר של סם ליין עסק מורשה חברה פרטית וראיתי שמאיפה שקניתי הוא אכן מורשה להביא אחריות שלהם על הטלויזיות
 
?מישהו ?
 

ניסית לברר אצל הספק שקנית אצלו? אני יודע שזה הדבר הברור לעשות אבל אני רק מוודא.
 
הכל בסדר התקשרתי ל "רטפון"
והזמנתי טכנאי וזה לא עולה כסף =] זה באחריות

מעולה אני שמח

רק הבאסה שאני צריך לשנות את הממיר של YES אם יציאת SCART משום מה הם שמו לי ממיר קטן ללא יציאת SCART כאשר בעבר בממיר היה לא יודע למה החליפו לי בכלל :|

צריך לשלם 150 ש"ח !! אין מצב אני הולך לדרוש את הממיר הנורמלי ללא עלות זה לא הגיוני המחיר הזה על כלום
 
שמח שזה נפתר.
אני איש הוט אז לצערי אני לא יכול לעזור לך בזה. התמונה בcomposite בטלויזיה הזאת דווקא בסדר יחסית לאחרות. אם אתה בכל זאת מחליט להזמין ממיר תדאג שהטכנאי יתן לך כבל Scart to S-Video+Rca Audio ולא רק Scart to S-Video ואודיו בנפרד. צרפתי תמונה.
Scart-Svideo.jpg
 

כן אני יודע =] אבל אני חושב על לקחת את הממיר שיש לי בבית עם היציאת SCART ולהביא לחברה שלי בבית ולקחת את שלה לבנתיים !

ורוב הסיכויים אני אקנה כבל כזה מהחנות כי טכנאי לא מביא כזה בחינם =] אני זוכר שהתקינו את ה YES MAX אצלנו הוא רצה סביבות 100 ש"ח על כבל כזה למרות שבחנות אפשר למצוא ב 80
 
שלום ליאור,
יש לי שארפ PX5 37 רואים בה לא רע אך אין לה סקארט ולפי המדריך שלך אין אפשרות לחברה מממיר הוט
ל בננות RGB ללא קונוורטור...האים כבל סקארט לבננות RGB לא יעבוד?
 
כדאי לך לפתוח את השאלה כנושא חדש.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור