שאלה לגבי דגם

  • פותח הנושא פותח הנושא haimn100
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

haimn100

חבר אתר
הודעות
7
מעורבות
0
נקודות
0
אני שוקל לקנות טלוויזית lcd עם תאורת led לא יקרה. ראיתי דגם מסוים של LG 42 שעולה רק 3200. הוא FULL HD , יש לו גם ממיר DVB מובנה, הדגם הוא LE4500.

מישהו מכיר את הדגם ויודע למה הוא גם זול כל כך?
 

על איכות משלמים.

http://www.amazon.co.uk/review/R3TE1RHJYOHBZ/ref=cm_cr_pr_viewpnt#R3TE1RHJYOHBZ



[URL="http://www.amazon.co.uk/product-reviews/B0043M66AO/ref=cm_cr_dp_all_helpful?ie=UTF8&showViewpoints=1&sortBy=bySubmissionDateDescending"]http://www.amazon.co.uk/product-reviews/B0043M66AO/ref=cm_cr_dp_all_helpful?ie=UTF8&showViewpoints=1&sortBy=bySubmissionDateDescending

[/URL] אומרים גם שאיכות הסאונד לא משהו בכלל.
אני גם כן מחפשת עכשיו טלויזיה טובה וזולה. ואשמח להצעות.
אבל מזו הביקורות השליליות הורידו אותי בהחלט.
 
"wireless-ready" , אפליקציות אינטרנט - זה לא מיותר?
לדעתי כל אפשרות נוספת שלא ישתמשו בה היא סתם תוספת למחיר. לא?
 

כן אבל

זו הטלויזיה הכי זולה מבין הדגמים של ה100 HZ.
 
לי זה נשמע שכל העניין בטלויזיה הזו זה האינטרנט והאפליקציות.
אני חושבת שזו בעיה כשכל העניין העיקרי הוא זה. כדאי לדעתי למצוא משהו שהעיניין העיקרי בו זה איכות התמונה והקול.
ובלי כל מיני שטויות מעבר.
אני עדיין עובדת על זה. :)
בהצלחה לך בחיפושים.
אני כמו ששמת לב בחורה ולא מבינה גדולה בכל אופן.
 
הנקודה שלי היא כשיש משהו כמו אפליקציות ועוד תוספות זה עלול לבוא על חשבון התמקדמות בדברים אחרים.
 

Another (minor) quirk is that this "wireless-ready" TV requires an extra USB wi-fi adapter (LG AN-WF100) to actually go wireless.
זה נשמע כמו ******.
וראיתי בהרבה תגובות באמזון שהטלויזיה התחילה לעשות בעיות תוך כמה שבועות עד 3 חודשים אצל הרבה אנשים.
 
הממ... אולי בכל זאת כדאי לחזור להצעה הראשונה שלי LE4500. חייבים להתפשר על משהו אם רוצים טלויזיה גדולה וזולה
 
על פשרות משלמים ביוקר, רייט?
לדעתי לבחור במשהו הכי זול מועד מראש לטעות. צריך לחפש את האמצע השפוי בשביל לא לטעות.
לי יש עכשיו טלויזיה LCD של פיליפס, דגם 32PF7320 PIXEL PLUS.
היא אצלי כבר כ-6 שנים ואני מרוצה לגמרי מהכל, אבל החלטתי לחפש משהו יותר גדול.
אין בה כל מימי פיצ'פקעס מיותרים, והדבר היחידי השלילי מעט לדעתי בה הוא הסאונד שלא נותן אפקט של קולנוע.

אפשר לדעתך בכלל למצוא בחנויות דגמים ישנים יותר ולא הכי חדשים?
 

עצה לפי מה שמצאתי עכשיו.
עדיף להימנע מלד חלקי EDGE LED. כי זה הורס את הצבע השחור.
אם קראתי נכון הראשונה שלך היא לד חלקי ולא מלא.
 
אי אפשר ממש להמנע מזה

אלא אם כן רוצים להפטר מעוד כמה אלפים. עדיין הLED החלקי בעל יתרון מLCD רגיל. הוא יותר חסכוני בחשמל , יותר דק וגם השחור דווקא אמור להיות יותר מובחן, הניגודיות יותר גדולה שם.

ואולי אפשר למצוא דגמים ישנים , אבל מעט וגם אז אולי הם לא יהיו זולים בהרבה מהחדשים
 
אני כבר לא יודעת. אני לא עוזרת לך...
אני חושבת שאני יותר בעד להשקיע קצת יותר, לתווך הארוך..

http://www.youtube.com/watch?v=6k8VQAGiGMw

עם כל הרצון לחסוך.....
או שלא.

בלתי אפשרי עם המחירים האלה בארץ .
 

נערך לאחרונה ב:
כן נראה שאיבדנו את סנכרון הדרישות שלנו. עכשיו שנינו מחפשים טלויזיות שונות.
אני סה"כ רוצה משהו יחסית בסיסי(שיראה טוב בסלון\חדר) ושאני אוכל לראות בו את הסדרה משחקי הכס בHD כשהיא תחזור לעונה 2 :)
 
לא לא.. אני עדיין איתך.
גם אני רוצה טלויזיה שתיראה טוב לסלון (=חדר) שלי.
אני מאוד רוצה למצוא משהו בסיסי שאפשר לראות בו HD, בלי תלת מימד, ועם סאונד משובח.
וכמובן אפשרות לחבר USB. וזהו. (הסינכרון עודנו חיי?)
בינתיים קיוויתי ששרשור עם הרבה תגובות וניסיון לעזור ימשוך אנשים. לא עבד.

ראיתי שמסתבר שצריך לבדוק אם זה יוכל לקרוא את הכתוביות בעברית. עוד משהו לדרישות?
ממליץ? על מה זה?
 
נערך לאחרונה ב:
גם אצלי הסלון = חדר. גרה בתל אביב אני מניח ? :)

בכל אופן לא מצאתי משהו יותר סביר מהLED LE4500 במחירים שאני מחפש ואני עכשיו מתלבט כמה משקל לתת למהירות הרפרוש 100HZ כי אני מתכנן(יכול להיות שזה ישאר רק בגדר תכנון) לשחק קצת במשחקים, אפילו לקנות גו'סטיק אלחוטי.

ואני ממליץ על הסדרה אם את אוהבת קצת פנטזיה ותקופות ימי הביניים. זו סדרה מאוד מושקעת של HBO, זו ועוד סדרה שאני מאוד מחבב זה BREAKING BAD. משובח.
 

אכן כך.
רפרוש? pardon?
ברייקינג בד אחלה סדרה. אני רק לא בטוחה אם אשרוד את העונה הרביעית. אני מתחילה להתייאש משום מה.
שלחתי לך הודעה.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור