asafmoraz
אוהב את התחום
- הודעות
- 112
- מעורבות
- 0
- נקודות
- 16
יש לי בבית ממיר כבלים קטן, נדמה לי ש THOMSON זאת החברה, אבל ממש קטן כמו מודם של אינטרנט, צבע אפור, יש לו יציאה אופטית שדרך אגב מתפקדת אומנם לא ב D0LBY DIGITAL אבל מוציאה SOUND, והוא כרגע מחובר אצלי לטלויזייה רגילה CRT בחיבור של בננה PL עם 3 טבעות ל RCA אדום לבן צהוב, הבנתי שזה נקרא חיבור MINI/DIN משהו בסגנון.
ראיתי שיש לו עוד חיבור, זה בעצם סוג של S-VIDEO, פשוט נראה בדיוק אותו הדבר אבל עם 10 פינים, יש למטה שורה של 3 פינים, באמצע שורה של 4 פינים ולמעלה שוב שורה של 3 פינים כשאחד כאילו חסר, יש רווח, אני אנסה לצרף תמונה כדי שתבינו יותר טוב על מה מדובר.
בכל אופן, עשיתי סקר נרחב באינטרנט, בגוגל, EBAY וכו על מנת למצוא כבל מתאים שייתחבר לממיר בכבל S-VIDEO 10 PIN ובצדו השני לכרטיס הטלויזיה במדיה סנטר שעתיד להגיע אלי ממש בימים הקרובים אבל בחיבור S-VIDEO רגיל 4 פינים, אני מייואש, אני לא מוצא כלום, שום דבר, אני מבין שכדי להוציא איכות הכי טובה ממנו אני חייב להשתמש בחיבור הזה ולא בחיבור עם הבננה PL בעלת 3 הטבעות (3 פסים שחורים) שמוציאה גם אודיו וגם וידאו.
מה גם שהחיבור הנוסף S-VIDEO 10 PIN יוצא אצלי בעייה, קראתי קצת באינטרנט והבנתי שהוא מוציא ממש המון דברים טובים, זה בעצם RGB וגם מוציא אודיו SPDIF באיזו שהיא צורה, בכל אופן, לא הצלחתי למצוא כבל מתאים וגם אם הייתי מוצא, איך הכי כדאי לחבר אותו למדיה סנטר שלי, אני מאמין ש SVIDEO רגיל של 4 פינים זה הכי איכותי שאני יוכל להוציא ממנו.
אשמח לקבל עזרה בנושא, כמו כן איזה ממיר עדיף בשביל מחשב מדיה סנטר עם מסך LCD שאני עתיד לקנות גם, ואיך כדאי לחבר לכרטיס HAUPPAUGE PVR150 כי SVIDEO נראית לי לבינתיים האופצייה הכי טובה.
תודה מראש.
ראיתי שיש לו עוד חיבור, זה בעצם סוג של S-VIDEO, פשוט נראה בדיוק אותו הדבר אבל עם 10 פינים, יש למטה שורה של 3 פינים, באמצע שורה של 4 פינים ולמעלה שוב שורה של 3 פינים כשאחד כאילו חסר, יש רווח, אני אנסה לצרף תמונה כדי שתבינו יותר טוב על מה מדובר.
בכל אופן, עשיתי סקר נרחב באינטרנט, בגוגל, EBAY וכו על מנת למצוא כבל מתאים שייתחבר לממיר בכבל S-VIDEO 10 PIN ובצדו השני לכרטיס הטלויזיה במדיה סנטר שעתיד להגיע אלי ממש בימים הקרובים אבל בחיבור S-VIDEO רגיל 4 פינים, אני מייואש, אני לא מוצא כלום, שום דבר, אני מבין שכדי להוציא איכות הכי טובה ממנו אני חייב להשתמש בחיבור הזה ולא בחיבור עם הבננה PL בעלת 3 הטבעות (3 פסים שחורים) שמוציאה גם אודיו וגם וידאו.
מה גם שהחיבור הנוסף S-VIDEO 10 PIN יוצא אצלי בעייה, קראתי קצת באינטרנט והבנתי שהוא מוציא ממש המון דברים טובים, זה בעצם RGB וגם מוציא אודיו SPDIF באיזו שהיא צורה, בכל אופן, לא הצלחתי למצוא כבל מתאים וגם אם הייתי מוצא, איך הכי כדאי לחבר אותו למדיה סנטר שלי, אני מאמין ש SVIDEO רגיל של 4 פינים זה הכי איכותי שאני יוכל להוציא ממנו.
אשמח לקבל עזרה בנושא, כמו כן איזה ממיר עדיף בשביל מחשב מדיה סנטר עם מסך LCD שאני עתיד לקנות גם, ואיך כדאי לחבר לכרטיס HAUPPAUGE PVR150 כי SVIDEO נראית לי לבינתיים האופצייה הכי טובה.
תודה מראש.