שאלה לגבי אורך כבל

  • פותח הנושא פותח הנושא isotoper
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

isotoper

חבר אתר
הודעות
26
מעורבות
0
נקודות
0
שלום
אני צריך כבל SCART TO SCART למסך בסלון.
האורך שאני צריך הוא מטר וחצי ולא מצאתי MONSTER באורך הזה,
יש רק 1 מטר או 2 מטר, וחבל לי לקנות 2 מטר כי יש לי תחושה שזה ארוך מדי ויפגע באיכות.
השאלה שלי, בגלל שאצלי 1 מטר זה גבולי ואני לא ממש מבין בזה, האם תהיה הבדל באיכות לרעת ה-2 מטר ועדיף לי לקנות 1 מטר ולהתאמץ עם זה,
או שההבדל הוא זניח, ואני יכול לקנות 2 מטר בבטחה ובשקט ?

תודה לכולם
 

לא אמורה להיות שום בעיה עם שני מטרים.
 
השאלה הגדולה היא למה לקנות מאנסטר שיש תחליפים זולים ובאותה איכות?
ולא הכוונה לא למוצרי מדבקה.

השוואה:

מטר וחצי (מה שאתה צריך אגב) שטוח ונוח של פיליפסhttp://www.pompa.co.il/Product.asp?Pid=SWV2542&Cat2Cat1ID=101&Cat2ID=501&aff=Zap&lang=HE

99 ש"ח.

לעומתו מאנסטר:
http://exp.shopy.co.il/products/116169
הכי זול שיש 130 ש"ח.


1. אבל הוא לא מצופה זהב, מעיד על איכות נמוכה יותר לא ?
2. מה הקטע של הכבלים השטוחים ? למה הם יותר טובים ?
 

מצופה זהב = עמידות לקורוזיה.
לא משהו שאתה תרגיש רוב הסיכויים אלא אם יש לך בית על החוף .

הכבל השטוח לא יותר טוב, הוא פשוט נוח יותר לעבודה , להעברה בקירות וכו..

או בקיצור, עזוב אותך משטויות, באמת , הציפי זהב הזה הוא בעובי של מאית המיקרון בערך, הרבה פעמים זה בכלל רק דמוי זהב, ולא באיכות גבוהה, והוא אחרי 4-5 פעמים שמוציאים ומכניסים מתקלף ואז זה בדיוק אותו חיבור כי כבר אין הגנה.

(ואל נא תגיד לי "יש לי אחריות" כמו שאומרים אתה תאלץ ללכת ולחפש אותה)
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור