LCD שאלה לגביי LCD SONY 52'' W5500 אשמח לעזרה

  • פותח הנושא פותח הנושא frank
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

ובקשר לכיול התמונה לא עניתה לי אם יש לך מישהו כי אני מעדיף מישהו מקצועי!?
 
הי
הזמנתי את הדגם הנל ב 4.6 עד היום נאמר לי שה52w5500 עדין לא נכנס לארץ.
אינני מבין איך קבלת את המסך.
אשמח לתגובה
איתן
 
וואלה אח יקר אני חיכיתי 3 שבועות וקיבלתי אותה ביום ראשון מהנמל באשדוד אז קטונטי! כמה זמן אמרו לך??
 

הבטיחו לי לעוד שבוע מקסימום(sad)
 
אז אני מאמין שהם יעמדו בזה אני מבין לליבך אחי ההמתנה מדכאת את החיים אבל זה שווה את זה !!!!
 
ליאור אני עדיין מחכה לעזרתך בקשר למישהו שיכייל לי את הטלויזיה באופן מקצועי ולא כמו שכתבת לי בעזרת ה"מדריך כיול" תודה מראש
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור