שאלה :לאן אני מחבר את המתאם הזה

  • פותח הנושא פותח הנושא THE ONE
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

THE ONE

אוהב את התחום
הודעות
285
מעורבות
0
נקודות
16
http://www.ivory.co.il/product.asp?productid=1817

יש לי בכרטיס מסך יציאת DVI נקבה בדיוק כמו במתאם איך אני מתמש בזה
חיפשתי בכל העולם ואין מתאם DVI זכר שיכנס לנקבה בכרטיס מסך ויוציא יציאת HD

יש לי כרטיס מסך HD4850
וטלוזיה 80R
 

נראה לי שאתה מתבלבל, נסה לחבר שוב.
יש לי מתאם כזה בדיוק וגם כרטיס מסך של ATI וזה מתאים בסדר גמור.
 
איך זה אמור להיכנס לא הבנתי
הרי היציאה בכרטיס מסך נירא כך
dvi.jpg


וגם במתאם זה כך ,אז איך זה ,זה לא יוכול להיכנס בכלל

תראה את זה
http://cgi.ebay.com/DVI-Male-to-HDM...yZ149974QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem
 
נערך לאחרונה ב:
זה בסדר גמור,גם על פי התמונות, באחד זה זכר והשני נקבה, אל תשים לב רק למעטפת, שים לב לחלק שבפנים.
 

זה בדיוק המחבר שאתה צריך...
 
או קי הבנתי פשוט התמונה קטנה זה נירא נקבה
בתמונה גדולה רואים בבירור
N23CJ_adaptor.jpg
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור