שאלה|כרטיס טלויזיה / כבלים

  • פותח הנושא פותח הנושא מוקיון1
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

מוקיון1

חבר אתר
הודעות
15
מעורבות
0
נקודות
0
קניתי מחשב חדש וכרטיס מסך מדגם PHILIPS 7130 את האמת שאצלי זה נראה אותו דבר רק שהמקומות שונים בתוכנה של הWINPVR כתוב OME 7130AA טוב לעניין

אני מחבר ממיר של הוט לכרטיס טלויזיה אז השאלה שלי איזה כבלים מומלצים לאיכות השמיעה הגבוהה ביותר ולאיכות תמונה הגבוהה ביותר עכשיו אני מחבר

SCART TO SVIDEO ולמחשב COMPOSITI

אז יש משהו שהאיכות תמונה שלו יותר גבוהה אולי למשל COMPOSITI ל COMPOSITI
 

אוקי תודה

אבל ממה שהבנתי אז הכי איכותי במקרה שלי שיש לי רק יצאות קומפוסיטי וS VIDEO בכרטיס טלויזה וממיר הוט רגיל אז הכי טוב זה לחבר סקארט לממיר וS VIDEO לכרטיס ?

ולגבי האודיו לא ממש הבנתי הכי איכותי בשביל לשמוע אלו הבננות האדומות ?
 
הקפצה ?



קניתי מחשב חדש וכרטיס מסך מדגם PHILIPS 7130 את האמת שאצלי זה נראה אותו דבר רק שהמקומות שונים בתוכנה של הWINPVR כתוב OME 7130AA טוב לעניין

אני מחבר ממיר של הוט לכרטיס טלויזיה אז השאלה שלי איזה כבלים מומלצים לאיכות השמיעה הגבוהה ביותר ולאיכות תמונה הגבוהה ביותר עכשיו אני מחבר

SCART TO SVIDEO ולמחשב COMPOSITI

אז יש משהו שהאיכות תמונה שלו יותר גבוהה אולי למשל COMPOSITI ל COMPOSITI
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור