שאלה טכנית - חשמל ו LCD

  • פותח הנושא פותח הנושא select1984
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

select1984

חבר אתר
הודעות
38
מעורבות
0
נקודות
0
שלום רב
שאלה קצת שונה לי אליכם
בכל פעם שהמזגן אצלי בבית , מאתחל את עצמו (יוצא מהשהייה ) ישנה ירידת מתח בכל הבית לשניה בדיוק והטלווזיה מקבלת מעיין פולס חשמלי ש"מקפיץ" את המסך לשניה .
המזגן וה LCD שניהם בסלון .

האם זה פוגע בLCD ?ואם כן מה עושים ?.
עומר
 

לא פוגע רגשית בלסידי אך לאורך זמן סביר להניח שהאלקטרוניקה=גוקים ,ספקים ,טרנסיסטורים
יצאו למחלה.(sad)
הפתרון פשוט-דורש שחיווט הקו של המזגן יהיה נפרד עם אוטומאט בודד של 20 אמפר וכמובן חתך חוטים של 3*2.5 קווטרט.
בקיצור אתה זקוק לחשמלאי.או לחילופין במזגן מוסיפים קבל התנעה נוסף שמקטין את האמפרז של זרם הההתנעה של המדחס.
 
נערך לאחרונה ב:
תשובה

קפיצות המתח לאורך זמן יכולות בפירוש להזיק לספק הכח הפנימי של המסך ומשום כך עלול להזיק ליתר חלקיה הפנימיים של הטלויזיה.

מה שניתן לעשות זה לקרוא לחשמלאי שיוסיף נקודת חשמל נוספת מפאזה שונה,או אם ניתן להפריד אותן בדרך אחרת (אולי בארון החשמל שזה תלוי בחיווט שבבית).

ישנה האופציה שהמתח שמגיע לביתך אינו 220 אלא פחות מה שיכול לגרום לתופעה(בד"כ קורה בבתים ישנים).

בכל אופן חשמלאי מוסמך יכול ככל הנראה לפתור את הבעיה, אלא אם קיימת תקלה טכנית במזגן עצמו.
 
תודה@!
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור