שאלה חשובה !@#$%^&

  • פותח הנושא פותח הנושא Murciano
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Murciano

אוהב את התחום
הודעות
86
מעורבות
0
נקודות
0
שלום לכולם

1.מישהו יודע מיהו היבואן הרישמי של סוני לקפריסין :O

2.(למה ???-אני רוצה לייבא לארץ מסךFHL (עדיף של סוני-אני אוהב את המסכים שלהם)

במחיר סביר (8000-) לכל מטבעותיו ;)

אז שמעתי שמישהו ייבא מסך משם כי בארץ זה היה יקר :כועס:

3.- אם מישהו יודע אם המסכים משם יעבדו כאן (240V, 1080I/50HZ) וכל הדברים הללו

ואם אפשר גם כתובת אתר והמלצה על מחיר (Y)

4.A/ועוד משהו האם אחריות משם תיהיה תקיפה בישראל ???
 

V3000
 

תמונות מצורפות

  • KDL40V3000.jpg
    KDL40V3000.jpg
    KB 8.6 · צפיות: 326
החשמל בקפריסין הוא 220V / 50Hz
מאחריות תשכח.

כדאי שתשנה את הכותרת למשהו אינפורמטיבי כמו "יבוא מסך מקפריסין" לדוגמא
 
מאחריות תשכח.
מקסימום בונים רפסודה, ושטים לשם לתקן את הטלויזיה...
 

!@#$%^& ???
 
למה החברה כאיו לא יכולה לתקן פה אבל שישלם?
 
אפשר לתקן בתשלום
 

בקשר לכותרת לא עלה לי איזה כותרת מדהימה

ואכן צודק 220V
 
אז מצטער מקרב לב (ורד נבול) (ורד) :)
 
אבל לא עניתם לי על שום שאלה !!!

:כועס: :( (N)
 

עניתי לך על 3 ו-4
 
4. (Y) אז בסה"כ הכל יהיה תואם בישראל ?!

3.עניתה לי על חלק

אבל יש לך שם וכתובת אתר ?? (של היבואן)
 
מוזר,

הכותרת עוד נשארה לא בוררה... אם את לא יודע איך להחליף אותה - כאשר האשכול סגור לחיצה כפולה על הכותרת עם העכבר מאפשרת לשנות אותה.

כתובת הגיונית תעזור לך לקבל יותר תגובות ולאחרים למצוא את השירשור שאולי יעניין אותם.
 

איזה יבואן? בקפריסין? ישראל? חפש אולי באתר סוני העולמי, אמורה להיות רשימת יבואנים לכל ארץ/איזור
 
אנסה גם את זה וגם את זה !!!
 
ולא מצאתי

ולא הצלחתי
 

אני יודע מי היבואן של ישראל (ישפאר)

אבל אני שואל על קפריסין !
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור