באתר זאפ מצאתי מסך חדיש 2009 במחיר נמול יחסית המחירון שלו 19000 ש"ח וחברה מוכרת ב13000 ש"ח ורשמה אחריות שנתיים מבלי לציין אחריות מיבואן רשמי אז החלטתי להתקשר לברר והם אמרו שזה לא מיבואן הרשמי אלה אחריות שנתיים מלאות של טל מעבדות.
האם יש חשש או מלכודת האם יש חשיבות ? ומהם הבדלים ?
נכון שמוכרים עם אחריות יבואן רשמי מייקרים את המוצר ובגלל זה המחיר נמול בשל לא מיבואן הרשמי מי מכיר שירות אחריות של טל מעבדות?
האם יש חשש או מלכודת האם יש חשיבות ? ומהם הבדלים ?
נכון שמוכרים עם אחריות יבואן רשמי מייקרים את המוצר ובגלל זה המחיר נמול בשל לא מיבואן הרשמי מי מכיר שירות אחריות של טל מעבדות?