שאלה חשובה לפני הקניה

  • פותח הנושא פותח הנושא BLU
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

BLU

חבר אתר
הודעות
37
מעורבות
0
נקודות
0
באתר זאפ מצאתי מסך חדיש 2009 במחיר נמול יחסית המחירון שלו 19000 ש"ח וחברה מוכרת ב13000 ש"ח ורשמה אחריות שנתיים מבלי לציין אחריות מיבואן רשמי אז החלטתי להתקשר לברר והם אמרו שזה לא מיבואן הרשמי אלה אחריות שנתיים מלאות של טל מעבדות.
האם יש חשש או מלכודת האם יש חשיבות ? ומהם הבדלים ?
נכון שמוכרים עם אחריות יבואן רשמי מייקרים את המוצר ובגלל זה המחיר נמול בשל לא מיבואן הרשמי מי מכיר שירות אחריות של טל מעבדות?
 

אכן, מוצרים מיבואנים שאינם רשמיים נוטים להיות זולים יותר.
אין לי ניסיון עם טל מעבדות ולא מכיר מישהו שיש לו ניסיון איתם, לכן לא אדע לומר איך השירות והרמה הטכנית שלהם.
אולי מישהו אחר כאן ידע.
 
כדאי או לא

ליאור היי
כולם יודעים שהמסכים ללא אחריות של יבואנים זולים השאלה הגדולה האם כדאי לקנות מוצר שהוא זול מאוד למחירו האמיתי בגלל אחרעות הרשמי.
בדרך כלל המוצרים הם חדשים ארוזים בקרטון וכן דגם חדש 2009 .
מדובר בדגם 47PFL7403D פליפס שרשום מחירון 19000 ש"ח ומוכרים אותו ב13000 ש"ח איך זה נשמע לך? אילו אתה במקומי הית קונה?
 
תברר גם מה מדיניות החלפת מסך במקרה של פיקסלים שרופים אצל היבואן המקורי והמקבילי.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור