שאלה חשובה בנושא הזמנת מסך LCD מאנגליה

  • פותח הנושא פותח הנושא gaza
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

gaza

אוהב את התחום
הודעות
56
מעורבות
0
נקודות
0
אם מזימינים לסידי מאנגליה.יש אחריות בארץ.
זה בכלל עובד בארץ .
 

זה תלוי במדיניות של חברת האם ושיתוף היבואן לארץ, אני לא מכיר יבואני מסכי LCD שמכבדים כאן אחריות בינלאומית.
אולי מישהו מהחברים יודע מידע נוסף.
 
לא נראה לי שיש איזה יבואן שיחסה אחריות על מסכים ביבוא אישי {אני לא מכיר כאלו?}
הרי זה בניגוד גמור לאינטרס הכלכלי שלו.
 
מעניין

תודה על העזרה.אני התכואנתי לדגם סמסונג 656 לסידי 40 אינץ.המחיר חצי מהמחיר בארץ וגם דגם יותר משודרג.עכשיו נעזוב את האחריות.זה יעבוד אצלנו
 

המשך - יבוא מסך LCD מאנגליה

מישהו יודע כמה יעלה להביא לסידי מאנגליה.המחיר שלה 5000 שח
 
את מחיר ההובלה תברר עם החנות או המקור ממנו אתה רוכש את המסך.
לגבי מכס ומיסים, תצטרך לשלם מע"מ ובנוסף גם מכס.
בקישור הבא, מצויין 32.8% מכס, לא יודע עד כמה זה מעודכן, מומלץ לברר איתם ישירות.
http://62.219.95.10/misimmeruk/taxesconc.aspx
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור