שאלה:האם כדאי לחבר את החיבור הסקארט מהממיר

  • פותח הנושא פותח הנושא walla246
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

walla246

אוהב את התחום
הודעות
178
מעורבות
0
נקודות
16
של יס ישירות ל LCD באמצעות כבל SCART TO S VIDEO ואת האודיו באמצעות הרסיבר ?
או לחילופין לחבר את הכבל הנ"ל לרסיבר כולל האודיו והוצאת כבל אסויסדיאו מהרסיבר לLCD ?

יש לי רסיבר מדגם סוני875 וLCD מסוג 37LG60UR.

כמו כן,האם הרסיבר גם מגביר את האות שיוצא המהממיר לטלויזיה וממהווה כמגבר שמשפר את הצפייה או להיפך,שהחיבור דרכו גורם ל"נפילת מתח" ופוגע באכות הצפייה עקב חיבור ושרשור נוסף מיותר ?
תודה ושבוע טוב
 

משתנה מדגם לדגם, זה תלוי עד כמה איכותית העברת הוידאו של הרסיבר, נסה בעצמך.
 
תודה רבה

איך אפשר לדעת זאת?
המגבר שלי הינו מדגם סוני 875 ( נקנה לפני 4 שנים )
אשמח לעזרה :מבולבל:(sad)
 
מישהו מכיר ?יודע ?
 

קשה לי להאמין שהוא ישפר, זו פונקציה שנכנסה רק בשנתיים האחרונות לרסיברים.
 
תודה ליאור,יום נפלא
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור