שאלה: האם חיבור VGA יכול להעביר תכנים של p או רק של i ?

  • פותח הנושא פותח הנושא gbonfil
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

gbonfil

חבר אתר
הודעות
19
מעורבות
0
נקודות
0
שלום.
מישהו כאן בפורום אמר שחיבור VGA בין מחשב לטלוזיה יודע להעביר רק תכנים של i כמו למשל 1080i וכו' ואילו אינו יכול להעביר p כמו 720p, 1080p וכן הלאה.
זה נכון בוודאות?
 

יכול להעביר p ללא בעיה.
 
תודה ליאור הסרת דאגה מליבי :)
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור