באינטרנט אני בטוח מבין יותר ממך. בתקשורת מחשבים אני מניח שהרבה פחות. אני מקווה בשבילך. זה הרי המקצוע שלך, לא?
אתה יודע במה אני בוודאות מבין יותר ממך? באודיו. למדתי כלל פשוט באודיו, כשהייתי בן 16: להקשיב עם האוזניים ולא עם הנחות יסוד שלומדים בתואר בהנדסה או במכללה לתקשורת.
אתה רוצה לשבת ולבלבל פה את המוח על ארכיקטורה וסטנדרטיים של פרוקוטולי תקשורת? לך על זה. רוצה להרצות לנו על מודל שבע השכבות? על תקינה של כבלים? נשמח ללמוד. אבל כל עוד לא טרחת להאזין להבדלים, אין לאף אחד ענין לשמוע את דעתך בסוגיית האודיו. מה גם, שעם הציוד הפח אשפחה שאתה חופר עליו באיביי ומבלבל פה את המוח עליו, כנראה שהדבר היחיד שתוכל לשמוע הוא הבדלים בין רמקולים.
מאוסים כמוך היו פה מספיק, לא תרמו דבר. לך תשמע מערכות נורמליות, לך תשווה בין כבלים, ותחזור להטיף לנו. עד אז, שב בשקט.