נגן שאלה האם האם לסטרימר צריך כבל רשת איכותי ?

  • פותח הנושא פותח הנושא ayal30
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

זה לא מצריך יותר חשמל, צריכת חשמל היא קבועה.
גם לא מייצר שום "עננת רעש" - כבלים תקינים עוברים בדיקות סרטיפיקציה. ראית איך כבל רשת בנוי מבפנים?


שלא לומר שהפקטות מגיעות מהשרתים של טיידל או קובוז.. אי שם בארה"ב או אירופה. הכמה מטרים האחרונים הם לא הסיבה לאחוז שגיאות, אולי למעט מקרים בהם הציוד הביתי פשוט לא תקין.
 
שלא לומר שהפקטות מגיעות מהשרתים של טיידל או קובוז.. אי שם בארה"ב או אירופה. הכמה מטרים האחרונים הם לא הסיבה לאחוז שגיאות, אולי למעט מקרים בהם הציוד הביתי פשוט לא תקין.

שאנחנו עשים סטרימינג או מורידים קטע, הוא לא עובר באמת פקאט פקאט מנקודת המוצא עד הנקודה האחרונה - הרשת לא בדיוק עובדת כך.
 
כאשר אתה מתחבר לטיידל, אתה מתחיל לקבל מידע מהשרתים שלהם. נוצר socket ומתחילה שליחת מידע. כל הפקטות (IP) מגיעות משהשרתים, כשה routing יכול לעבור דרך עשרות של צמתים: הרשת של טיידל, ה ISP שלהם, מערכות CDN, קווי תקשורת תת ימיים, לווינים, מדינות, וכו.
לפעמים יש מקרים כשספק גדול בונה תשתית CDN כדי להביא את המידע קרוב יותר אל קליינטים במדינה או עיר מסויימת, כדי לשפר ביצועים ולחסוף כסף. עדיין יש עד הסטרימר הרבה צמתים. כידוע, זה עובד פנטסטי.


אם בכל התהליך הזה, מקור השגיאות (אחוז packet drop ) , הוא התחנה האחרונה, קרי הראוטר הביתי וכבל הרשת לממיר, אז זה בעיקר מעיד על תקלה מקומית.
 

כל עוד אחוז ה Drop Packets לא עובר את ה 1% המצב תקין.
עם כל המכשירים המתחברים לרשת הביתית congestion עלול ליצור בעיות יותר מהותיות של Drop Packets מאשר מידע שאינו מגיע בצורה תקינה מה ISP.
 
הוא שאמרתי, אם המידע מגיע בצורה תקינה מהשרתים החיצוניים ויש ירידה משמעותית בבצועים בבית, אז התקלה היא מקומית.
כעת, האם יש סרט שכבל שונה יפתור לך בעיית congestion? או בעיות שנובעות מהקצאת כתובות?
מבלי לגרוע מאום מנסיונם של החברים שהתנסו בהחלפת כבלים, מקור הבעיה ברשת ביתי הוא לא בהכרח הכבל, (כנראה ) שברוב המקרים.
 
נערך לאחרונה ב:
אתה הרי לא מבין שמץ בתקשורת מחשבים ואינטרנט
ישחרר אותך בשמחה
באינטרנט אני בטוח מבין יותר ממך. בתקשורת מחשבים אני מניח שהרבה פחות. אני מקווה בשבילך. זה הרי המקצוע שלך, לא?
אתה יודע במה אני בוודאות מבין יותר ממך? באודיו. למדתי כלל פשוט באודיו, כשהייתי בן 16: להקשיב עם האוזניים ולא עם הנחות יסוד שלומדים בתואר בהנדסה או במכללה לתקשורת.
אתה רוצה לשבת ולבלבל פה את המוח על ארכיקטורה וסטנדרטיים של פרוקוטולי תקשורת? לך על זה. רוצה להרצות לנו על מודל שבע השכבות? על תקינה של כבלים? נשמח ללמוד. אבל כל עוד לא טרחת להאזין להבדלים, אין לאף אחד ענין לשמוע את דעתך בסוגיית האודיו. מה גם, שעם הציוד הפח אשפחה שאתה חופר עליו באיביי ומבלבל פה את המוח עליו, כנראה שהדבר היחיד שתוכל לשמוע הוא הבדלים בין רמקולים.

מאוסים כמוך היו פה מספיק, לא תרמו דבר. לך תשמע מערכות נורמליות, לך תשווה בין כבלים, ותחזור להטיף לנו. עד אז, שב בשקט.
 

אצלי בעבודה אני משתמש כבר שנים ברשת של 10 ג'יגה אופטי,
חלפה מחשבה בראשי למה משתמשים בבתים ברשתות מיושנות ויצרני הסטרימרים לא נותנים ממשק אופטי לרשת, חיפשתי קצת, ומצאתי שיש בשוק סטרימרים שיש להם ממשק אופטי לרשת,
למשל
Lumin X1 music streamer
ובין שאר התכונות שלו:
Optical Network provides complete isolation from network digital noise
מקור:
http://www.luminmusic.com/lumin-x1.html
השאלה במקרה כזה, האם השקיעו במימוש האופטי כמו שהשקיעו בשאר הכניסות. אולי יותר? נקודה מעניינת.
 
לדעתי ה(לא) מלומדת זה הכל חשמל. כבלים טובים יותר מכניסים פחות הפרעות למערכת, וזה כולל כבלי רשת. אולי נוצר גם הרבה רעש מסביב למחברים. מי יודע. מה שאני יודע הוא שכבלי רשת הפתיעו אותי - עשו הבדל משמעותי.
 
אגב חשמל, האם יש למי שהוא מכשיר או היה ניסיון אם כזה דבר?
https://6moons.com/audioreviews/bluehorizon/1.html
מסקרן אותי לבדוק האם יש באמת בעיה בפועל לפני ואחרי הפילטר... היתי רוכש כזה אך יקררר
 

כן.
אבל דומה, תקנה מ-aliexpress
אלא אם כן אתה רוצה מכשיר "אודיופילי" חח
שאלה האם אפשר לסמוך על אלי....
לא חייב אודיופילי חחחח אבל כזה שיעבוד ואציג מידע אמין...
יש לך איזה קישור? לא יודע אפילו מה לכתוב בחיפוש שם...
 
תודה! אולי אזמין כזה אחד... השני צריך להוסיף עוד אפס ועוד קצת... :)
 

שעם הציוד הפח אשפחה שאתה חופר עליו באיביי ומבלבל פה את המוח עליו, כנראה שהדבר היחיד שתוכל לשמוע הוא הבדלים בין רמקולים.
באינטרנט אני בטוח מבין יותר ממך. בתקשורת מחשבים אני מניח שהרבה פחות. אני מקווה בשבילך. זה הרי המקצוע שלך, לא?
אתה יודע במה אני בוודאות מבין יותר ממך? באודיו. למדתי כלל פשוט באודיו, כשהייתי בן 16: להקשיב עם האוזניים ולא עם הנחות יסוד שלומדים בתואר בהנדסה או במכללה לתקשורת.
אתה רוצה לשבת ולבלבל פה את המוח על ארכיקטורה וסטנדרטיים של פרוקוטולי תקשורת? לך על זה. רוצה להרצות לנו על מודל שבע השכבות? על תקינה של כבלים? נשמח ללמוד. אבל כל עוד לא טרחת להאזין להבדלים, אין לאף אחד ענין לשמוע את דעתך בסוגיית האודיו. מה גם, שעם הציוד הפח אשפחה שאתה חופר עליו באיביי ומבלבל פה את המוח עליו, כנראה שהדבר היחיד שתוכל לשמוע הוא הבדלים בין רמקולים.

מאוסים כמוך היו פה מספיק, לא תרמו דבר. לך תשמע מערכות נורמליות, לך תשווה בין כבלים, ותחזור להטיף לנו. עד אז, שב בשקט.


לא ירד לרמה שלך , אתה כותב כאילו אתה יודע מה קניתי ומה שילמתי ואתה חצוף, מה שקניתי נרכש בחנות של dynaudio ולא ב- eBay. האמת לא מתפלא מהפח אשפה
 
כל עוד אחוז ה Drop Packets לא עובר את ה 1% המצב תקין.
עם כל המכשירים המתחברים לרשת הביתית congestion עלול ליצור בעיות יותר מהותיות של Drop Packets מאשר מידע שאינו מגיע בצורה תקינה מה ISP.
1 אחוז דרופ זה המון!!
 

זה לא מצריך יותר חשמל, צריכת חשמל היא קבועה.
גם לא מייצר שום "עננת רעש" - כבלים תקינים עוברים בדיקות סרטיפיקציה. ראית איך כבל רשת בנוי מבפנים?
מיכאל , כאשר המעבד צריך יותר משאבים , הוא צורך יותר זרם , מה לעשות , זו חשמל בסיסי. תקרא על השוואה בין ספק לינארי לממותג לגבי הרעש שהוא מכניס למחשב עצמו ולא יעזור לך בידוד של הכבל רשת כי זה לא עוזר לסנן רעש שמגיע מתוך המחשב ..
 

תמונות מצורפות

  • 0571F013-E53B-4303-B615-323F7746F7EF.png
    0571F013-E53B-4303-B615-323F7746F7EF.png
    KB 301.5 · צפיות: 183
שאלה האם אפשר לסמוך על אלי....
לא חייב אודיופילי חחחח אבל כזה שיעבוד ואציג מידע אמין...
יש לך איזה קישור? לא יודע אפילו מה לכתוב בחיפוש שם...

US $70.97 30%OFF | OLED Display Mains Noise Tester Measuring Broadband AC Power Supply Ripple Analyzer line EMI meter For HiFi amplifier E1-002
https://a.aliexpress.com/kQzm7t08
 

מיכאל , כאשר המעבד צריך יותר משאבים , הוא צורך יותר זרם , מה לעשות , זו חשמל בסיסי. תקרא על השוואה בין ספק לינארי לממותג לגבי הרעש שהוא מכניס למחשב עצמו ולא יעזור לך בידוד של הכבל רשת כי זה לא עוזר לסנן רעש שמגיע מתוך המחשב ..

א. הוא לא צריך יותר משאבים ב-retransmit
ב. לא תמיד מעבד צורך יותר זרם כשהוא מבצע יותר עבודה (מה לעשות, ככה זה עובד :))
ג. זה לא משפיע על סאונד (אתה מבין מה כתבת :) ?)
 
1 אחוז דרופ זה המון!!


שאלה האם האם לסטרימר צריך כבל רשת איכותי ?
אני מתכוון לא לכבל אודיו פילי אלא כבל רשת קצת
איכותי אשמח לעזרה
תודה


כתבה מענינת בנושא אם בא לך לקרוא (כתוב מעולה), שמסבירה כמה כבל יקר משפיע לטובה על האיכות (לא ציני).
הייתי משקיע עוד כמה דקות לקרוא את התגובות

https://www.google.com/amp/s/audiob...jcat-signature-lan-a-1000-ethernet-cable/amp/
 
נערך לאחרונה ב:

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור