pruym
חבר משקיען
- הודעות
- 2,348
- מעורבות
- 1,906
- נקודות
- 113
אין ציוד אופטי, ראוטר B של בזק (זה שגידי גוב מפרסם).כתבתי לך עוד אבל האתר לא סחב
הייתי שמח להיות בניסוי שציינת , הייתי שמח לדעת מה היה שאר ציוד התקשורת בניסוי.
יתכן שהיה שם ציוד אופטי ורק החליפו את הכבל האחרון לנגן כל פעם