שאלה בקשר ל D8000 ותמיכה ב3D

  • פותח הנושא פותח הנושא nickless2
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

nickless2

חבר אתר
הודעות
9
מעורבות
0
נקודות
0
שלום לכולם,

השאלה שלי האם הD8000 ו7000 תומכים בקריאת תכני 3D SBS דרך USB?

תודה מראש.
 

אני לא חושב...
תנסה לברר את זה עם היביואן
 
נראה לי שאני אחפש פשוט חנות שיש להם אותה בתצוגה ואבקש מהם לנסות להפעיל את זה
 
באיזה קובץ מדובר?
 

אם אני מבין נכון אתה מעונין לנגן קובץ MVK מדיסק נייד ולראות בתלת מימד?
אם כך, אין שום בעיה בדוק.
קח בחשבון ש"עוצמת" התלת מימד בסימולציה היא מוגבלת.
 
אם אני מבין נכון אתה מעונין לנגן קובץ MVK מדיסק נייד ולראות בתלת מימד?
אם כך, אין שום בעיה בדוק.
קח בחשבון ש"עוצמת" התלת מימד בסימולציה היא מוגבלת.

למה סימולציה? הקובץ הוא MKV אבל SBS - Side By Side, עד כמה שהבנתי זה אומר שהוא תלת מימד לכל דבר רק שה1080P מחולק ל2. השאלה אם הטלויזיה תוכל לקרוא את הקובץ כמו שצריך בתלת מימד או שצריך סטרימר מיוחד לזה?
 

עדיף אקסטרימיר שיוכל לטפל בבעיות האלו בצורה טובה ומוצלחת
 
אוקי SORRY לא הבנתי נכון.
כן! הטלבזיה יודעת לנגן קבצי side by side וקבצים של למעלה/למטה.
כשבוחרים מצב של 3D נפתח תפריט עם 3 מצבים והמשתמש יכול לבחור איזה סוג של 3D.
 
תודה רבה זו התשובה שחיפשתי.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור