שאלה בקשר לתכנון מערכת קולנוע ביתית בדירה חדשה


רועירועי123

חבר אתר
הודעות
8
מעורבות
0
נקודות
1
שלום, בכוונתי לרכוש דירה שבנייתה טרם החלה- הקבלן כן עושה הכנת למערכת קולנוע ביתית.
קיבלתי תוכנית איורית של הדירה (מצורפת) ואני לא מצליח להבין כיצד בתכנון אמורים למקם רמקולים אחוריים... הקבלן טרם חזר אליי ובינתיים אשמח לדעתכם.
 

תמונות מצורפות

  • 76367_FAE5EBF0E9FA_F1ECE5EF.jpg
    76367_FAE5EBF0E9FA_F1ECE5EF.jpg
    KB 19.9 · צפיות: 218
קצת בעייתי לשים רמקולים אחוריים כי כל האזור פתוח
האפשרות היחידה שנראית לי זה לשים אותם בתקרה
אם אתה רוצה atmos תדאג שיהיו לפחות 4 רמקולים בתקרה ועוד 2 על הקיר של הטלוויזיה למעלה
הרמקולים צריכים להקיף את כל אזור הישיבה
2 בצדדים
2 מאחור
2 קדמיים למעלה
2 קדמיים גדולים וסנטר
 
תודה רבה, Atmos לא קריטי בכלל.. האם מיקום רמקולים אחורים מהתקרה (קצת מאחורי קו הספה..) בהתאם יביא לכך שגם הקדמיים צריכים להיות מהתקרה?
 
קיר (עץ / גבס / כוננית פתוחה או סגורה) אפשר חצי גובה,

בין הספה לשולחן אוכל יפתור לך את הבעיה
 

תודה רבה, Atmos לא קריטי בכלל.. האם מיקום רמקולים אחורים מהתקרה (קצת מאחורי קו הספה..) בהתאם יביא לכך שגם הקדמיים צריכים להיות מהתקרה?
לכל רסיבר סביר היום יש מערכת כיול שתדאג שהשמע יהיה אופטימלי
הקדמיים יכולים לשבת על הרצפה או להיות תלויים בקיר או בתקרה
במסגרת הכיול צריך לציין את זה
תדאג להכנה של צנרת לכמה שיותר מקומות ואחר כך תחליט
 
קדמיים ביציאה למרפסת
אחוריים והשאר אפשר בתקרה
איפה ישים את הסנטר?
 
קדמיים ביציאה למרפסת
אחוריים והשאר אפשר בתקרה
איפה ישים את הסנטר?
לפי התוכנית המרפסת בצד
הסנטר מתחת לטלוויזיה
 

לפי התוכנית המרפסת בצד
הסנטר מתחת לטלוויזיה
ככה זה כשבקושי צופים בטלוויזיה. וגם רגיל מאצלי בבית, אז מיקמתי את הסוויטספוט בטעות על הכורסת 3
 
תודה לכולם, אני חושב שנתתם לי מספר רעיונות אפשריים.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור