שאלה בקשר לצריבות של פלאזמה..

  • פותח הנושא פותח הנושא danielcrow
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

danielcrow

חבר אתר
הודעות
46
מעורבות
0
נקודות
0
אהלן אנשים..

חשבתי אולי ללכת על פלאזמה,בעקבות כך 2 שאלות..

האם הצריבות בפלאזמה יכולות להישאר לתמיד?
ותוך כמה זמן שיש שולים שחורים/לוגו של ערוץ באה הצריבה? האם יכולה להיות צריבה תוך צפייה של שעתיים, או שצריבה באה רק אם הלוגו קיים משהו כמו 8 שעות ברציפות?

האם בכלל פלאזמה מתאימה לחדר שינה?מרחק הצפייה הוא 2 וחצי מטר..
 

לידיעה, פלזמות מגיעות כיום בגדלי 42" ומעלה.
בעיית צריבות לא אמורה לבוא לידי ביטוי בשימוש רגיל, תצטרך כמה וכמה שעות בכדי ליצור בעיה.
 
האמת שבמסכים של היום יש מנגנונים שמונעים את זה, יצא לי פעם לבדוק את זה על פלזמה של LG - השארתי אותה על תמונה סטטית בכול פעם שהייתה דלוקה במשך שבוע כול יום ל8-9 שעות, בסופו של דבר ברגע שהחלפתי למשהו אחר אז אכן נשארה צריבה על המסך אבל לאחר כשעה +- של שידור רגיל (ערוץ 2), אפילו פחות, הכול נעלם.
 
תודה לכם על התגובות קודם כל..
כן אני יודע שזה בא מגודל 42, פלאזמה מתאימה לחדרי שינה נכון?

ומה עם סרטים שיש דהם שוליים שחורים?.. זה לא מהווה סיכון לפלאזמה נכון?
וצריבה אין מצב שתיצרב לתמיד נכון?

נכוןןן?? חח
 

נערך לאחרונה ב:

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור