שאלה בקשר לסרטים HD מהאינטרנט ?

  • פותח הנושא פותח הנושא kislevsk
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

kislevsk

אוהב את התחום
הודעות
97
מעורבות
0
נקודות
0
אני מחובר מהמחשב (רזולוציה 1360*768 ) לטלויזיה פיוניר 508XD כשהמחשב מחובר אליה (DVI HDMI) אז היא גם באותה רזולוציה 1360*768 רואים טוב אך מה אני צריך לעשות כדיי לראות סרט בפורמט HD שאני מוריד מהאימיול (כמובן הקובץ של הסרט הוא HD ) כי לדעתי אני לא רואה אותו בפורמט HD אלא רגיל אם אפשר לפרט תודה מראש.
 

נערך לאחרונה ב:
השאלה לא כל כך מובנת, לפי מה שאתה מתאר, הקובץ מוצג כ- HD.
למה לדעתך הוא לא מוצג כ- HD ובאיזה קובץ מדובר?
 
לדוגמא קובץ של סרט

Columbus.Day.2008.720p.BluRay.x264-CiNEFiLE.[DivXForever].[wnet.co.il]

למה אני לא יכול לראות אותו בטלויזיה בפורמט HD ???
 
לא כל כך מבין מה זאת אומרת שאתה לא רואה אותו ב- HD... אז איך הוא נראה על הטלויזיה?
 

נראה כסרט רגיל בהחלט

נראה כסרט רגיל בהחלט השאלה עם אני צריך להגדיר משהו נוסף בכרטיס המסך ?
 
באיזו תוכנת נגן אתה משתמש?
האם בדקת רק עם קובץ אחד?
 
ניסיתי עם

WINDOWS PLAYER ו BS PLAYER האם אני אמור לראות גם במחשב בפורמט HD וגם בטלויזיה או רק בטלויזיה הרזולוציה מכוונת בטלויזיה על 1360*768 (והקובץ של הסרט בגודל 4.37 ג"ב התמונה היא יפה השאלה עם זה HIGH DIFINITION ??

אני אנסה להוריד עוד סרט או שניים בימים הקרובים.

1. אני מבין שלרזולוציה הזאת אני יכול להוריד רק עד 720P ??

2. יש לך המלצה לנגן טוב במיוחד ?

3. איך אני יכול במצב DUEL לראות גם במחשב וגם בטלויזיה את התמונה מהסרט או שאפשר רק באחד מהמסכים (קראתי באיזשהו שאפשר לשנות בהגדרות של הנגן או בכרטיס מסך) ???
 

נערך לאחרונה ב:
הורדתי נגן VLC

השאלה היא הוא מנגן את הסרט וב MEDIA INFO הרזולוציה היא 1280*544 האם זה HD.

הקובץ הוא Columbus.Day.2008.720p.BluRay.x264-CiNEFiLE.[DivXForever].[wnet.co.il]

האם אני צריך להגדיר גם בכרטיס מסך משהו ?
 
נערך לאחרונה ב:
זה נחשב "HD READY"
אתה לא צריך להגדיר בכרטיס מסך.
 
תודה

לילה טוב
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור