שאלה בקשר לחיבור קומפוננט

  • פותח הנושא פותח הנושא גאבור
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

גאבור

חבר אתר
הודעות
15
מעורבות
0
נקודות
0
ברשותי טלוויזיה ומכשיר דיוידי, שאני רוצה לחבר ביניהם באמצעות כבל קומפוננט.
רכשתי כבל מכובד וחיברתי אותו, אבל שמתי לב שהקצוות שלו מתוייגים Y, CB, CR.
זאת, למרות שבכניסות של הטלוויזיה וגם של הדיוידי כתוב Y, PB, PR.
משיטוט באינטרנט הבנתי שעדיף P כי זה פרוגרסיב...
השאלה היא האם העובדה שעל הכבל כתוב C ולא P משמעותה שאני מפספס חיבור פרוגרסיב, למרות שגם הטלויזיה וגם הדיוידי תומכים בו?
האם קניתי כבל לא מספיק טוב?

תודה......
 

לא אמורה להיות בעיה, האם בהגדרות ה- DVD מוגדר פרוגרסיב?
 
כן, בהגדרות ה-DVD מוגדר פרוגרסיב.
 
זה אמור לפעול ללא בעיה.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור