שאלה בקשר לחיבור מחשב לטלויזיה..

  • פותח הנושא פותח הנושא roy87
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

roy87

חבר אתר
הודעות
7
מעורבות
0
נקודות
0
שלום לכולם..

חיברתי א המשחב הנייד שלי לטלויזיה באמצעות כבל VGA
הצלחתי להגיע למצב שאני רואה את התמונת רקע של המחשב בטלויזיה
אבל בגודל קטן יותר ומבלי שמוצגים על שולחן העבודה שום לחצנים חוץ מהרקע..
אם אני פותח במחשב חלון וגורר אותו הצידה אז אני רואה אותו במסך הטלויזיה..
אני בטוח שזה פשוט משהו בהגדרות של הרזולוציה אבל אי לא ממש מבין איך לסדר את זה.. ניסיתי לשנות במחשב כל מיני סוגים של רזולוציות..

הדגם של הטלוזיה הוא:SONY KDL V5500
תודה רבה...(lol)
 

אתה בעצם פועל כרגע על מצב שנקרא EXTENDED VIEW או DUAL VIEW אתה צריך לעבוד במצב שנקרא DUPLCATE שמה שבעצם זה המחשב מעתיק את התמונה שעל מסך המחשב ומעביר אותה לטליוויזיה
 
אוקיי...

אז מה צריך לעשות בשביל לראות את כל התמונה בטלויזיה?:O
 
CLONE
 

אפשר קצת פירוט בבקשה?
 
איזה כרטיס מסך יש לך?
 
...

mobile intel r 945gm express chipset family
 

הטלוויזיה תומכת NR?
 
על איזה חיבורים?
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור